網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月1日 星期一

徐若瑄喪咀林心如,舒淇曬「Big」爆心如 __,舒淇,林心如,徐若瑄,

徐若瑄喪咀林心如,舒淇曬「Big」爆心如
依家啲藝人真系好玩得。今日下晝啱啱趕到峇里出席林心如與霍建華大婚慨徐若瑄,下午先話「等不及擁抱我美麗的霍太太」,而佢亦都真系做得到啵!亦都證明心如(右)同徐若瑄感情好。徐若瑄啱啱就喺Facebook上載咗一張同新娘子林心如嘴對嘴慨合照,不過個動作好似熟口熟面咁...咦,同今午霍建華捧住心如狂錫個動作激似,睇嚟徐若瑄系有心玩「惡搞」。雖然小瑄咁「曳曳」,但佢都有正經一面,就系留言祝福一對新人,佢仲祝 ...


依家啲藝人真系好玩得。

今日下晝啱啱趕到峇里出席林心如與霍建華大婚慨徐若瑄,下午先話「等不及擁抱我美麗的霍太太」,而佢亦都真系做得到啵!

亦都證明心如(右)同徐若瑄感情好。

徐若瑄啱啱就喺Facebook上載咗一張同新娘子林心如嘴對嘴慨合照,不過個動作好似熟口熟面咁...咦,同今午霍建華捧住心如狂錫個動作激似,睇嚟徐若瑄系有心玩「惡搞」。

雖然小瑄咁「曳曳」,但佢都有正經一面,就系留言祝福一對新人,佢仲祝一直盛傳有孕慨心如早生貴子,咦!呢啲系咪叫內有玄機呢?徐若瑄留言:「霍太太,狠狠的幸福!永浴愛河!早生貴子!永遠愛你(你)!」

徐若瑄慨說話,似乎意有所指喎!

徐若瑄喪咀林心如,舒淇曬「Big」爆心如

舒淇(左)今次真系「大方」,多得佢大家先睇到咁靚慨心如(中)!

台灣藝人林心如同霍建華今日喺峇里舉行大婚,心如好姊妹舒淇尋日飛到當地參加歡迎派對,今日就即刻飛去北京做嘢,趕到連晚宴都參加唔到。雖然咁趕,但舒淇都堅持要睇埋心如著白色婚紗先肯搭飛機走,真系姊妹情深!

走咗慨舒淇,睇嚟個心都仲留咗喺婚宴嗰度,佢啱啱就喺Instagram上載咗一張同林心如慨合照,仲留言話:「雖來去匆匆,但看到你這麼性.感,也值了,Love u!」相中見心如身穿白色婚紗,一直被傳懷有身孕慨佢雖然見唔到肚,但上圍就非常豐滿,真系好性.感!

雖然舒淇(左)忙住要做嘢去唔到晚宴,但睇得出佢都好有心如(中)心!


來源 source: http://ww.share001.org
鍾意就快D Share啦!