網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月6日 星期六

【去個廁所都咁多經歷】泳兒入男廁最爆 __,泳兒,

唔知佢哋係咪見識多,連去個廁所經歷都多過人~歌手鍾舒漫(Sherman)、洪卓立(Ken)與泳兒(Vincy)出席《的總愛心慈善晚會》,每人輪流獻唱兩首歌。講到此個是的士總會活動,問到他們搭的士可有不快回憶?Vincy表示:「有好有唔好,唔可以一概而論。」Sherman亦謂都試過遇到有禮的好司機:「啲司機唔認得我,但會擔心我凍唔凍,好Takecare客人,覺得佢哋有誠意做生意,Sofar我都遇到好 ...


唔知佢哋係咪見識多,連去個廁所經歷都多過人~

歌手鍾舒漫(Sherman)、洪卓立(Ken)與泳兒(Vincy)出席《的總愛心慈善晚會》,每人輪流獻唱兩首歌。講到此個是的士總會活動,問到他們搭的士可有不快回憶?Vincy表示:「有好有唔好,唔可以一概而論。」Sherman亦謂都試過遇到有禮的好司機:「啲司機唔認得我,但會擔心我凍唔凍,好Take care客人,覺得佢哋有誠意做生意,So far我都遇到好司機。」而Ken則謂試過被個司機伯伯認得他:「一上車佢就問洪生去邊,之後佢唱咗兩句《彌敦道》,佢個年紀應該係唔會聽呢啲歌,所以好開心。」

廁所選址好重要

講到參與慈善工作,Ken謂之前跟Sherman到甘肅探訪山區小朋友時去露天廁所的經歷令他印象深刻:「我哋首先去咗個已經係嗰度最有錢嘅人個屋企嘅廁所,但個廁所係喺豬欄隔籬,去完之後即刻有成千上萬嘅烏蠅飛嚟,所以我叫Sherman唔好去。」Sherman亦謂:「有次解決係對住一個無際嘅山景,都係Ken探路先,真係冇試過去廁所咁宏偉。(使唔使搵嘢遮住?)嗰度冇人。」

女廁入唔到就去男廁

聽完Ken跟Sherman的分享,Vincy亦自爆一個難忘的去廁所經驗:「嗰次食完飯好肚痛要去廁所,於是去咗熟食中心嘅廁所,但點知女廁鎖咗,所以我就衝去男廁,叫男朋友喺出面把風,但去完之後竟然發覺冇廁紙,但出面又有人行入嚟去廁所,於是男朋友就叫我唔好出嚟,幫我即刻去附近報紙檔買Tissue,就係咁我喺裏面留咗半個鐘,從此畀佢笑我失禁,同埋故事教訓我女仔記得要帶Tissue。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!