網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月4日 星期四

麥明詩巴西迎奧危機重重:買嘢食都難 __,麥明詩,

麥明詩呢個巴西採訪之旅,絕對係耐力、轉數、靈敏度同觀察力嘅考驗。港姐冠軍麥明詩(Louisa)現時正於巴西為無綫採訪奧運情況,距離2016巴西里約熱內盧奧運開幕還有三天時間(香港時間8月6日早上),麥明詩現亦開始四周進行採訪,更看過開幕禮綵排。雞同鴨講由於經驗尚淺,故Louisa不時要請教身邊有經驗的同行工作人員,希望節目正式出街時不會因緊張而影響表現。Louisa接受《東網》獨家專訪時,坦言當地 ...


麥明詩呢個巴西採訪之旅,絕對係耐力、轉數、靈敏度同觀察力嘅考驗。

港姐冠軍麥明詩(Louisa)現時正於巴西為無綫採訪奧運情況,距離2016巴西里約熱內盧奧運開幕還有三天時間(香港時間8月6日早上),麥明詩現亦開始四周進行採訪,更看過開幕禮綵排。

雞同鴨講

由於經驗尚淺,故Louisa不時要請教身邊有經驗的同行工作人員,希望節目正式出街時不會因緊張而影響表現。Louisa接受《東網》獨家專訪時,坦言當地巴西人說的是葡萄牙文,而她只懂說英文及普通話,故溝通時有點雞同鴨講,就連買東西都要夾雜手語,才能成功。

採訪中國單車伯伯

Louisa謂:「我哋今日去咗馬拉卡納(MARACANA)體育館嗰邊,因為今日進行開幕禮綵排,我哋去睇咗一次,開幕禮當日我要同韓毓霞喺現場做採訪,拍攝隊都要入去睇機位。期間,我哋遇到一個四海為家嘅中國伯伯,佢好鍾意奧林匹克精神,就係咁騎住架三輪車周圍宣揚和平、環保,佢由美國踩單車嚟到巴西,足足踩咗四個幾月,我都有同佢做訪問,仲借咗佢架單車嚟踩。」

做足準備

問到要做直播評述會否感壓力大時,Louisa坦言:「因為直播時間方面要拿捏得好準,隨時要作好準備,又要同香港錄影廠方面配合,一邊睇住部CAM一邊聽導演指示,又要答問題,所以都有啲緊張,要記得好多資料,又要對運動員啲資料有認識,特別係香港隊之前有機會採訪劍擊隊,啲運動員都陸續到咗。依家自己都要睇番2008年同2012奧運開幕,做定功課,自己都有請教有經驗嘅同事。」

場館多機關

此外,談到之前奧運村設施出現不少問題,問到Louisa巴西治安及村內情況時,她表示暫時自己還沒遇到太大問題,主要要場館內「機關」,她謂:「樓梯可能會忽然有舊石屎喺度,好多嘢都冇執好,所以要比較留神。我住嘅傳媒村,都有啲電線跌落嚟,都會提自己要小心啲。傳媒村離奧林匹克公園足足四十分鐘車程,都好遠,而且我哋朝早零六就要出發採訪,所以都要爭取時間好好休息。不過呢度啲人都好Friendly,只不過佢哋唔係好識講英文,連買嘢食都有困難,就算攞支水佢哋都唔知我講乜,所以要好好運用身體語言同Google翻譯。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!