掃呢頁CODE去手機

2016年8月24日 星期三

【鍾嘉欣做人母】舊愛伍允龍都有劉佩玥啦:等佢主動搵我先問候佢啦 __,嘉欣,劉佩玥,李嘉欣,伍允龍,鍾嘉欣,

鍾嘉欣BB生BB了!恭喜晒恭喜晒!至於舊愛伍允龍,據聞亦已經搵到新歡——《城寨英雄》嘅劉佩玥。恭喜晒恭喜晒!今晚伍允龍同疑似新歡劉佩玥,聯同陳展鵬、胡定欣、袁偉豪及王君馨等,齊集將軍澳出席宣傳。俾陳瀅踢爆劉佩玥拖伍允龍見姊妹嘅呢一對,今日落落大方見傳媒,亦不避嫌影合照,態度親暱。問伍允龍可知舊愛係咪生咗?佢就唔想多講:「唔清楚,如果係真嘅,絕對恭喜佢﹗Godbless佢同佢屋企人。生BB係喜事,值 ...


鍾嘉欣BB生BB了!恭喜晒恭喜晒!至於舊愛伍允龍,據聞亦已經搵到新歡——《城寨英雄》嘅劉佩玥。恭喜晒恭喜晒!今晚伍允龍同疑似新歡劉佩玥,聯同陳展鵬、胡定欣、袁偉豪及王君馨等,齊集將軍澳出席宣傳。俾陳瀅踢爆劉佩玥拖伍允龍見姊妹嘅呢一對,今日落落大方見傳媒,亦不避嫌影合照,態度親暱。問伍允龍可知舊愛係咪生咗?佢就唔想多講:「唔清楚,如果係真嘅,絕對恭喜佢﹗God bless佢同佢屋企人。生BB係喜事,值得祝福。」伍允龍強調同鍾嘉欣一直都係朋友,間中都有聯絡,早前佢去加拿大拍戲嗰陣,都有同鍾嘉欣互sent短訊問候。咁會唔會聯絡嘉欣親自恭賀佢?伍允龍話:「如果係真嘅,等佢休息一陣,等佢主動聯絡我,我先至問候佢啦。」講完舊愛,講下新歡劉佩玥。伍允龍只係話佢都好想有一日成家立室,但仲未遇到對象。咁日前又同劉佩玥出席姊妹聚會嘅?伍允龍澄清嗰個係一個公開party,而非傳聞中嘅私人聚會。劉佩玥都否認同伍允龍拍拖,仲講笑咁話:「我驚佢武藝高強會搞到家暴!」咁你咪又學下功夫囉。同場仲有鍾嘉欣好姊妹兼處女黨成員王君馨,佢同眾姊妹一樣都封嘴︰「係咪真0架(嘉欣生咗)?第一,我仲未睇到相;第二,佢真係冇同我哋講;第三,如果係真嘅,我會替佢開心。嘉欣好喜歡家庭同小朋友,如果佢真係生咗,應該會再生多3個,因為她想生夠四大天王。」咁呢胎係仔定女?孑王君馨繼續口密:「仔女佢都鍾意,希望9月中可以去加拿大探佢啦。」

鍾嘉欣同伍允龍秘戀8年,經歷幾許風雨後,最終仍是分手收場。 (資料圖片) 鍾嘉欣去年底與Jeremy結婚,今年二月在加國擺酒,五月宣佈將為人母,夠晒神速。(資料圖片) 日前鍾嘉欣拍攝產品宣傳片,巧妙地用公仔遮肚,令人無計估計影片是否生B之後拍攝。(資料圖片)
今日伍允龍同緋聞女友劉佩玥繼續癡纏。
伍允龍呢個pose有啲尷尬…

鍾意就快D Share啦!