掃呢頁CODE去手機

2016年8月30日 星期二

巨型瀨尿蝦手臂咁長 網民嘲變種 __,

網民展示兩隻超巨型瀨尿蝦的相片。(「TaiPo大埔」fb/MandyMan)在香港見到手臂咁長的瀨尿蝦,你敢唔敢食?網民MandyMan昨晚於社交網站facebook「TaiPo大埔」群組上載照片,指朋友昨日在尖沙咀山林道食到兩隻超巨型瀨尿蝦,圖中的瀨尿蝦身長超過小童手臂,亦有手臂粗,貼文者指兩隻瀨尿蝦價值過千港元,還請教網友烹調方法。不少網友認為椒鹽炒蝦最和味,亦有人提出刺身、炭燒等食法,見相見 ...


網民展示兩隻超巨型瀨尿蝦的相片。(「Tai Po大埔」fb/ Mandy Man)

在香港見到手臂咁長的瀨尿蝦,你敢唔敢食?網民Mandy Man昨晚於社交網站facebook「Tai Po大埔」群組上載照片,指朋友昨日在尖沙咀山林道食到兩隻超巨型瀨尿蝦,圖中的瀨尿蝦身長超過小童手臂,亦有手臂粗,貼文者指兩隻瀨尿蝦價值過千港元,還請教網友烹調方法。

不少網友認為椒鹽炒蝦最和味,亦有人提出刺身、炭燒等食法,見相見字都聞到食物香味。不過有網友認為該瀨尿蝦實在太大隻,擔心曾中輻射或曾注射生長激素,又可能因生活環境受污染而變種。

網民有話說

Johnny TakTak:依種蝦個人認為只有用椒鹽炒最好味。

Frances Wong:芝士瀨尿蝦E(伊)麵?上湯瀨尿蝦?當龍蝦咁食

Rita Yuen:蒜茸開辺(邊)蒸吾(唔)該

Wing Ho:變種瀨尿蝦?雖然我好鍾意食,呢個感覺好似見到啲異形甘(咁)

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!