掃呢頁CODE去手機

2016年8月23日 星期二

同陳明道和平分手 胡定欣強調冇逼婚 __,定欣,胡定欣,

胡定欣話結婚呢家嘢冇得逼。藝人胡定欣(Nancy)在無綫熱播劇集《城寨英雄》中飾演身懷絕技的刁蘭一角,既睇得又打得,更令觀眾笑中有淚!劇中有如「花癡」上身的她不時「發姣扭Pat」,她直認為求喜感,不惜盡地一煲兼不擇手段,更指連自己都想「中」自己:「將自己最好色嘅一面發放出嚟,將呢樣嘢去到終極!(平時都咁好色?成日𥄫仔?)點解唔𥄫得,有好嘢睇就睇架啦!話晒我都係靚女,人哋睇我梗係睇番人!」問到「胡說 ...


胡定欣話結婚呢家嘢冇得逼。藝人胡定欣(Nancy)在無綫熱播劇集《城寨英雄》中飾演身懷絕技的刁蘭一角,既睇得又打得,更令觀眾笑中有淚!劇中有如「花癡」上身的她不時「發姣扭Pat」,她直認為求喜感,不惜盡地一煲兼不擇手段,更指連自己都想「中」自己:「將自己最好色嘅一面發放出嚟,將呢樣嘢去到終極!(平時都咁好色?成日𥄫仔?)點解唔𥄫得,有好嘢睇就睇架話晒我都係靚女,人哋睇我梗係睇番人!」問到「胡說 ...


胡定欣話結婚呢家嘢冇得逼。

藝人胡定欣(Nancy)在無綫熱播劇集《城寨英雄》中飾演身懷絕技的刁蘭一角,既睇得又打得,更令觀眾笑中有淚!劇中有如「花癡」上身的她不時「發姣扭Pat」,她直認為求喜感,不惜盡地一煲兼不擇手段,更指連自己都想「中」自己:「將自己最好色嘅一面發放出嚟,將呢樣嘢去到終極!(平時都咁好色?成日𥄫仔?)點解唔𥄫得,有好嘢睇就睇架話晒我都係靚女,人哋睇我梗係睇番人!」問到「胡說八道會」一班好姊妹捧場時,是否同樣想「痛毆」自己,她笑謂:「咁又冇!佢哋睇得好開心,話笑到卡卡聲,尤其係豹嫂(胡蓓蔚),佢做咗我Die Hard Fans,仲熱衷過我!」問是否想憑角色再登視后寶座,她即指交由觀眾決定。

揀仔揀到頭都大

談到定欣劇中有陳展鵬飾演的左勾拳(拳佬)、袁偉豪飾演的段迎風(牙佬)和伍允龍飾演的龍成虎(貓仔)三大型男陪伴在側,問到心儀哪一位?她即時諗到「頭都大」:「三個都咁好條件!牙佬就官仔骨骨,好好笑容;貓仔就成個Bodyguard咁,夠晒安全感;拳佬就孩子氣啲,但團火好勁!(揀邊個過人世?)一般女仔都係鍾意牙佬嘅,啲姨媽姑姐牙冇痛都會去睇牙!」

唔會逼婚

問到最近他與音樂人陳明道(Terry)分手,她則指自己會展望將來:「Mr. Right嚟之前我會照顧得自己好好,要識錫自己先可以好好咁對待愛情。」又強調兩人屬和平分手,同時未因失實報道而動怒:「不過唔好再話我哋啲女仔逼婚,呢啲逼唔到。(都仲想結婚?)我仲期待緊。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!