掃呢頁CODE去手機

2016年8月31日 星期三

楊受成揭克勤轉會真相:唔關祖兒事 __,祖兒,李克勤,克勤,楊受成,容祖兒,

楊受成(左上圖左)透露克勤轉會加盟英皇,並唔係祖兒(紅圈)做介紹人,佢話真正原因係佢同克勤地下情4年,今日終於開花結果!歌手李克勤現身酒店出席加盟英皇娛樂發布會,為隆重其事,英皇娛樂延開10席,現場更設有15人弦樂團,排場十足!克勤就以足球論比喻自己加盟英皇的原因,是因為想接受新挑戰,笑言:「踢咗英超咁多年,都要去西甲試吓!」眾星拍片賀克勤其後亦播出眾星包括李玟、徐小鳯、許志安、郎朗、周慧敏、黃偉 ...




其他影片:>>






楊受成(左上圖左)透露克勤轉會加盟英皇,並唔係祖兒(紅圈)做介紹人,佢話真正原因係佢同克勤地下情4年,今日終於開花結果!

歌手李克勤現身酒店出席加盟英皇娛樂發布會,為隆重其事,英皇娛樂延開10席,現場更設有15人弦樂團,排場十足!克勤就以足球論比喻自己加盟英皇的原因,是因為想接受新挑戰,笑言:「踢咗英超咁多年,都要去西甲試吓!」

眾星拍片賀克勤

其後亦播出眾星包括李玟、徐小鳯、許志安、郎朗、周慧敏、黃偉文等的祝賀片段。克勤亦好醒目地表解釋為何沒有校長譚詠麟的祝賀,他直言:「冇理由叫環球(舊公司)嘅Artist錄一段,我明嘅,會好尷尬。」之後當克勤演唱了新歌《一個都不能少》後,就有四大傳媒代表,包括馮偉棠、陳志雲、梁肇宗及電視廣播有限公司及製作副總經理杜之克等人上台,而余詠珊都有到場祝賀克勤。當中,杜之克被問到是否很高興克勤這個契仔回歸無綫,他即笑言:「其實要恭喜TVB先,唔好講咁多,一次過還番晒(工作),嚟緊都會密鑼緊鼓有好多工作。」之後更帶來了無綫藝人的祝賀片段,包括黃淑儀、馬國明、余詩曼等,最後還搞笑播出太太盧淑儀當年參選港姐,唱出克勤《護花使者》的片段。

版權問題因克勤而起?

另外,經理人霍汶希亦直言等了克勤多年,終於可以合作,還特別播出英皇歌手的祝賀片段。而英皇高層吳雨表示多年前已經睇中克勤,又笑言與環球的版權問題都因克勤而起:「兩間公司入你數,開咁多次會,求咗你咁多次,終於有機會。」

英皇集團主席楊受成亦特別上台祝克勤多唱好歌,唱片賣斷市:「我要幫容祖兒伸冤,依次克勤轉會好多人都話係祖兒做介紹人,其實唔係,真正原因係我同克勤地下情4年,今日終於開花結果!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!