掃呢頁CODE去手機

2016年8月24日 星期三

酒店公關變女神 童愛玲獲劉華阿倫睇中入行 __,阿倫,童愛玲,女神,劉德華,劉華,譚詠麟,

酒店公關變女神 童愛玲獲劉華阿倫睇中入行

曾經喺老家台灣做過model嘅童愛玲,連廣東話都未講好,就俾人發掘來港拍戲,原來佢嘅伯樂,就係譚詠麟同劉德華。

根據杜如風爸爸、已故資深傳媒人杜惠東曾喺報紙專欄講過,童愛玲有機會嚟香港發展,事緣係喺

酒店公關變女神 童愛玲獲劉華阿倫睇中入行曾經喺老家台灣做過model嘅童愛玲,連廣東話都未講好,就俾人發掘來港拍戲,原來佢嘅伯樂,就係譚詠麟同劉德華。根據杜如風爸爸、已故資深傳媒人杜惠東曾喺報紙專欄講過,童愛玲有機會嚟香港發展,事緣係喺92年,香港明星足球隊應邀到台灣作慈善賽,當時香港明星隊作客,被招呼入住台北一間酒店,而喺美國讀酒店畢業返台嘅童愛玲,咁啱喺呢間酒店做公關經理,招呼譚詠麟(阿倫)、 ...


92年,香港明星足球隊應邀到台灣作慈善賽,當時香港明星隊作客,被招呼入住台北一間酒店,而喺美國讀酒店畢業返台嘅童愛玲,咁啱喺呢間酒店做公關經理,招呼譚詠麟(阿倫)、劉德華、陳百祥。

當血氣方剛嘅足球隊,見到童愛玲時,個個為之一振,阿倫最後忍唔住問佢:「你是這酒店的工作人員嗎?」童愛玲自我介紹完後,阿倫就話:「你長得這樣高大漂亮,應該是做電影的好材料,我們個個都是香港電影公司的負責人,如果你有興趣,可以馬上介紹你加入影界拍電影,明天足球賽後希望你考慮清楚找我們接觸簽約啦。」

就係咁,身高5呎9吋嘅童愛玲,就成為香港影壇新星,一嚟就加入阿倫有份投資嘅藝能公司,童愛玲第一部戲就係拍住香蕉仔鄧一君拍《記得香蕉成熟時 II》,同年仲拍住黎明拍和記廣告,台灣姑娘即成少男殺手。

可惜,當時香港電影市道步入低潮,開新戲嘅人少之又少。即使有機會拍戲,童愛玲都係做徘徊3、4線嘅配角,心灰意冷嘅佢,索性返老家投資開舖賣葡撻。到03年嫁俾初戀情人王敦民,淡出娛圈相夫教子!


鍾意就快D Share啦!