掃呢頁CODE去手機

2016年8月13日 星期六

《城寨英雄》:定欣靚股成焦點:我身形一啲都唔輸蝕! __,定欣,城寨英雄,胡定欣,

大家又覺得正唔正!藝人胡定欣、陳展鵬於無綫劇集《城寨英雄》中,二人關係愈趨親密,而劇中,不時「屁股」遭大特寫的定欣,更有一幕於展鵬身上趷籮扭屁股的一幕,相當搞笑。今晚播映的一集中,刁蘭(定欣)勇救「拳佬」陳展鵬後,二人甜蜜相擁,拳佬發現自己愛上刁蘭,但刁蘭始終心繫牙佬,刁蘭更逼拳佬幫她追牙佬,展鵬自發諗出一招「篤穿底褲」,一除褲露pat,更引得全廠大笑!展鵬冇動L定欣被問到拍攝趴在展鵬身上趷籮扭屁 ...


大家又覺得正唔正!

藝人胡定欣、陳展鵬於無綫劇集《城寨英雄》中,二人關係愈趨親密,而劇中,不時「屁股」遭大特寫的定欣,更有一幕於展鵬身上趷籮扭屁股的一幕,相當搞笑。今晚播映的一集中,刁蘭(定欣)勇救「拳佬」陳展鵬後,二人甜蜜相擁,拳佬發現自己愛上刁蘭,但刁蘭始終心繫牙佬,刁蘭更逼拳佬幫她追牙佬,展鵬自發諗出一招「篤穿底褲」,一除褲露pat,更引得全廠大笑!

展鵬冇動L

定欣被問到拍攝趴在展鵬身上趷籮扭屁股場口時,展鵬當時有否「動L」,定欣笑言:「邊有咁易動L呀!不過好好玩,其實好多嘢都係我哋自己度出嚟,拍時好開心。」說到戲中屁股經常被大特寫,又常現S型美好身段,是否不讓劇中各肌男專美,她謂:「我覺得自己身形一啲都唔輸蝕,刁蘭啲衫都好貼身,自己都操到好fit,不過啲男仔都好fit。」而展鵬今次都大犧性,底褲穿窿見pat pat,定欣謂:「拍嗰場戲時展鵬突然出咗去,之後返嚟就拍佢一剝褲,大家見到個窿都笑到震!(你有冇篤落去?)梗係冇pat pat嚟㗎!」

真.靚股

而監製文偉鴻被問到為何有多場定欣屁股大特寫?他笑謂:「我都唔知點解啲導演拍佢咁多full shot,其實之後定欣劇中個黑寡婦造型都令全劇男演員着迷,佢本身都keep到好fit!(個pat型咁靚有冇裝假狗?)我夠膽用性命擔保貨真價實。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!