網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月16日 星期二

陳妍希晒大肚泳照 網民驚覺似陳曉! __,陳曉,陳妍希,妍希,

啲相影得咁靚,係咪由陳曉操刀先?現年33歲嘅陳妍希(Michelle)同細佢4年嘅大陸男星陳曉喺今年7月辦完世紀婚宴後,目前佗B四個月嘅陳妍希,一唔使開工就爭取時間安胎。尋晚,佢喺微博晒出四張近照,透露去咗泳池游水,佢留言:「游游游~~~游游游~~~這樣游游得到哪裡(裏)?」想睇妍希BB嘅大肚三點式照?Sorry!恐怕大家要失望喇,相中淨係見到戴上泳帽、泳鏡嘅妍希BB喺度練水,就連咩嘢比堅尼、事業 ...


啲相影得咁靚,係咪由陳曉操刀先?

現年33歲嘅陳妍希(Michelle)同細佢4年嘅大陸男星陳曉喺今年7月辦完世紀婚宴後,目前佗B四個月嘅陳妍希,一唔使開工就爭取時間安胎。尋晚,佢喺微博晒出四張近照,透露去咗泳池游水,佢留言:「游游游~~~游游游~~~這樣游游得到哪裡(裏)?」

想睇妍希BB嘅大肚三點式照?Sorry!恐怕大家要失望喇,相中淨係見到戴上泳帽、泳鏡嘅妍希BB喺度練水,就連咩嘢比堅尼、事業線、長腿統統都唔見影…雖然係得個頭可以睇,不過素顏上陣嘅妍希BB絕對見得吓人,望落皮膚仲好白滑!唔少網民睇完啲相後,就問點解唔見老公陳曉入鏡?仲有人話妍希BB同陳曉愈嚟愈似樣,例如其中一張相入面,妍希BB同陳曉又真係有幾分撞樣,唔通呢啲就係傳說中嘅「夫妻相」?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!