網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月31日 星期三

周曉彤遭前男友打眼捏頸:佢好恐怖! __,周曉彤,

嘩...搞成咁架!前組合MVG成員周曉彤(Ivy)日前在Instagram及Facebook上載一張手腳瘀傷的相片,並留言直指遭韓籍泰拳教練兼模特兒男友虐打。一小時後,Ivy火速將照片刪走,勇敢站出來的Ivy接受《東網》訪問,透露與對方八月中分手,問到如何認識對方?Ivy說:「係朋友介紹下認識,喺5月開始拍拖。」她續說:「識佢時好正常,之後先發現佢成日飲酒同濫藥,同埋有自殺同暴力傾向,喺朋友聚會完 ...


嘩...搞成咁架!

前組合MVG成員周曉彤(Ivy)日前在Instagram及Facebook上載一張手腳瘀傷的相片,並留言直指遭韓籍泰拳教練兼模特兒男友虐打。一小時後,Ivy火速將照片刪走,勇敢站出來的Ivy接受《東網》訪問,透露與對方八月中分手,問到如何認識對方?Ivy說:「係朋友介紹下認識,喺5月開始拍拖。」她續說:「識佢時好正常,之後先發現佢成日飲酒同濫藥,同埋有自殺同暴力傾向,喺朋友聚會完全冇事,當對住我一個就成日失控同發癲。」說到此時,Ivy雙眼通紅兼狂吞口水。

「簡直係人生跌咗入黑洞」

冷靜半分鐘,Ivy再講述連環被虐打過程:「有次瞓瞓吓,突然一拳打落我隻眼度,又試過單手捏我條頸。(點解唔分手?)自己衰心軟,8月中正式分手,上星期一佢突然開門入咗嚟,佢偷咗我條鎖匙,之後推我落地同踢我,我即刻報警,警方嚟到仲好似幫佢咁,好失望同好無奈,簡直係人生跌咗入黑洞。」

唔敢再同韓男拍拖

Ivy坦言曾帶對方睇精神科醫生,醫生直指前男友患有嚴重躁鬱症,她說:「同佢咁耐每晚瞓得好差,好驚佢,佢好恐怖。」患有抑鬱症的Ivy說:「因為咁我抑鬱症嚴重咗,仲要加重藥,依家仲手震震。」她又透露對方曾試過用刀𠝹肚:「佢仲將把刀擺喺後面行入房,我問佢收埋啲咩,原來係把刀,我即刻搶走同收埋把刀。(唔驚佢殺妳?)嚟得太突然同太亂,冇諗咁多。」經過慘痛經歷的Ivy強調不會再同韓籍男子拍拖,她說:「真係好大男人同有陰影。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!