網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月3日 星期三

(突發—大件事!)余文樂、小儀公開戀情,承認相戀 __,余文樂,小儀,

大件事!小儀入行咁多年,身邊最親近既男星就係森美!但係大家都知森美係一個有婦之夫,所以同小宜一定無可能!雖然係娛樂圈多年,但係小儀好似真係無乜緋聞!點解既?但其實暗地裡,小儀唔係無人要架!雖然外表嬌的的,無咩特別!但係原來好有MARKET!當然啦,又識講野,又識煮野食!又無咩花邊新聞!但係近日爆出佢終於脫離單身喇!恭喜曬!不過對象真係估佢唔到囉!45歲嘅小儀96年入商台做DJ後同森美拍檔多年,事業 ...


大件事!

小儀入行咁多年,身邊最親近既男星就係森美!

但係大家都知森美係一個有婦之夫,所以同小宜一定無可能!

雖然係娛樂圈多年,但係小儀好似真係無乜緋聞!點解既?

但其實暗地裡,小儀唔係無人要架!

雖然外表嬌的的,無咩特別!但係原來好有MARKET!

當然啦,又識講野,又識煮野食!又無咩花邊新聞!

但係近日爆出佢終於脫離單身喇!恭喜曬!

不過對象真係估佢唔到囉!

45歲嘅小儀96年入商台做DJ後同森美拍檔多年,事業非常順利,紅到除咗電台開咪,電影、拍劇同節目主持都玩埋。

可惜感情路上就不太順利,本身小儀情史都唔係多,有同商台監製阿金傳過緋聞,亦曾被周刊影到佢用靚湯俘虜一個中年男士。

不過令小儀最傷心嘅係6年前佢承認過的尚方文化出版社肥仔CEO黃志暉,仲要係森美喺中間穿針引線撮合佢哋,

點知及後男方做咗上市公司CEO之後就飛走小儀,1年嘅戀情就告吹!雖然小儀感情路不太順利,不過都有愛犬Dee Dee陪住佢!

不過近日除左隻狗!終於有個男人陪喇!

小儀都dry咗6年喇…

不過都仲有愛犬陪住佢

近日小宜同餘文樂係社交平台都POST左張合照!大家可能都以為係普通朋友!

但原來兩個人係拍緊拖!無錯!佢地係情侶!

近日余文樂出席活動時都有回應呢件事!

記者:最近你係IG放左同小儀張好CLOSE既合照喎!係唔係好事近?

樂仔:其實大家都識左好多年,成日都見面,都好了解對方!當初都無諗過會咁,

不過可能真係對得多,覺得對方越黎越好,所以就一齊左!我希望大家唔好將佢同我之前既女友比較,

我好欣賞佢,入得廚房,係我想要既對象!

而另一個活動,記者同樣問及小儀類似問題!

小儀則靦腆默認此事!

小儀:講真,樂仔係大家既男神,我?衰D講句真係好普通,

甚至可以話係無人要咁濟!佢接受我,我真係覺得呢個世界有奇跡!

如無意外會拍多幾年拖!大家都希望會有個圓滿既結局!始終都有返咁上下年紀!

除此之外,我地都會想有家庭,

不過都係岩岩一齊,希望大家都會比多d空間我地!

真係唔好講笑!呢個世界咩都有可能發生!

恭喜曬樂仔小儀!希望將來會有更多好消息


來源 source: http://ww.share001.org
鍾意就快D Share啦!