網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月24日 星期三

初戀情人係我老公 童愛玲愛足十多載 __,童愛玲,

初戀情人係我老公 童愛玲愛足十多載

「初戀情人係我老公」呢句說話肯定大家都唔陌生,但真係做到嘅,又有幾多人呢?童愛玲就做到喇,事關佢老公真係佢初戀情人。

童愛玲同佢嘅靚仔老公王敦民,講中學嘅時候已經認識,嗰時佢佢哋係全級最高大嘅俊男美女,當

初戀情人係我老公 童愛玲愛足十多載「初戀情人係我老公」呢句說話肯定大家都唔陌生,但真係做到嘅,又有幾多人呢?童愛玲就做到喇,事關佢老公真係佢初戀情人。童愛玲同佢嘅靚仔老公王敦民,講中學嘅時候已經認識,嗰時佢佢哋係全級最高大嘅俊男美女,當時兩個都鍾意對方,不過就冇講出口,呢段戀情當時就冇開花。到咗2000年,童愛玲已經紅咗,而王敦民都成為咗台灣最大一家電腦公司嘅分區主管。有一次喺台北東區嘅商場門口, ...


時兩個都鍾意對方,不過就冇講出口,呢段戀情當時就冇開花。

到咗2000年,童愛玲已經紅咗,而王敦民都成為咗台灣最大一家電腦公司嘅分區主管。有一次喺台北東區嘅商場門口,佢哋兩個重遇,打個招呼握下手,點知愛火就狂燃,結埋婚生埋仔,相當恩愛。

結婚後因為童愛玲出任各式代言人着泳衣展現體態美,老公又事業重心喺中港台三地,成日都要飛嚟飛去,不時都會傳出夫妻間有問題,但都只不過係傳聞,到今時今日,佢哋兩個都仲好恩愛。


鍾意就快D Share啦!