網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月29日 星期一

整容疑雲?蔡少芬驚變林娜榮鼻翼凹陷 __,整容,蔡少芬,

唔通呢家興咁玩?韓國新人女團I.O.I成員林娜榮近日成為熱話,皆因佢早前喺節目中輕輕用手擰鼻,結果鼻翼位置竟然凹陷,引起整容疑雲,不過藝人蔡少芬(Ada)用行動證明,原來唔使整容都做到同樣效果!Ada尋晚喺微博晒相,見佢嘅鼻翼出現凹陷情況,之後仲輕鬆舉V字手勢自拍,相當嚇人!佢仲用呢張嚇人相同老公張晉嘅爆肌相比併,又寫道:「雖然我做不到你這樣,可我就不相信你能像我這樣!大家學不了我們吧,我贏!」最 ...




其他影片:>>






唔通呢家興咁玩?

韓國新人女團I.O.I成員林娜榮近日成為熱話,皆因佢早前喺節目中輕輕用手擰鼻,結果鼻翼位置竟然凹陷,引起整容疑雲,不過藝人蔡少芬(Ada)用行動證明,原來唔使整容都做到同樣效果!Ada尋晚喺微博晒相,見佢嘅鼻翼出現凹陷情況,之後仲輕鬆舉V字手勢自拍,相當嚇人!佢仲用呢張嚇人相同老公張晉嘅爆肌相比併,又寫道:「雖然我做不到你這樣,可我就不相信你能像我這樣!大家學不了我們吧,我贏!」最搞笑嘅係有網友學Ada咁做,點知該網友留言話:「吸氣吸得我缺氧頭暈了!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!