掃呢頁CODE去手機

2016年8月12日 星期五

郭富城初戀最痛》傳姚正菁不忠 兼剝衫拍三級片 __,姚正菁,郭富城,

郭富城初戀最痛》傳姚正菁不忠兼剝衫拍三級片10,666views│2016年08月12日熊黛林、葉熙褀到現役城嫂Moka方媛,郭富城口味偏向國產貨,可見強國滲透力,何其強大。唯一不變,係歷任城嫂例如鍾麗緹、藤原紀香等等,個個都省鏡身材正,包括入行後初戀情人、有「縮水關之琳」稱號嘅姚正菁。二人撻着於未紅時,當時城城仲係做緊dancer。事隔多年,天王提起前塵往事,亦曾聲稱微時女友因為不忠,導致分手。 ...






  • 其他影片:>>






  • 郭富城初戀最痛》傳姚正菁不忠 兼剝衫拍三級片
  • 10,666 views│2016年08月12日
  • 熊黛林、葉熙褀到現役城嫂Moka方媛,郭富城口味偏向國產貨,可見強國滲透力,何其強大。唯一不變,係歷任城嫂例如鍾麗緹、藤原紀香等等,個個都省鏡身材正,包括入行後初戀情人、有「縮水關之琳」稱號嘅姚正菁。

    二人撻着於未紅時,當時城城仲係做緊dancer。事隔多年,天王提起前塵往事,亦曾聲稱微時女友因為不忠,導致分手。不過,亦有傳當年分手原因,係姚正菁決定行性感,剝衫拍三級片。走上不歸路,86年參加《電視小姐》入行嘅姚正菁,不但未能一脱成名,反而嫁人移民紐西蘭,全身而退。

    現年50歲,育有兩女,大女19、細女15歲嘅姚正菁,傳聞同老公已分開多年,早年返咗上海老家做生意,$38萬7先有交易嘅Franck Muller,攞嚟粗戴,富貴!對於私人生活,年前曾出現慈善首映嘅佢只係話:我而家好自由!

    鍾意就快D Share啦!