掃呢頁CODE去手機

2016年8月28日 星期日

外賣蒸飯原盅上 係懶定原風味? __,

有網民外買盅頭飯,打開發泡膠盒竟發現該飯「原盅上」。(小心駕駛(討論別人駕駛態度)fb)香港人經常忙得在餐廳吃個快飯也不行,但很多食物外賣又會失卻原汁原味,就如煲仔飯、盅頭飯,由專屬器皿上枱本身就是重點。不過,有網民昨日外買了一個盅頭飯,打開發泡膠盒竟發現該飯「原盅上」,仍由鐵碗盛載,竟不大滿意,稱「(職員)會唔會懶左(咗)少少」,但有關做法大獲他人好評,有人激讚此為「原盅蒸飯嘅標準」。買得原盅外 ...


有網民外買盅頭飯,打開發泡膠盒竟發現該飯「原盅上」。(小心駕駛(討論別人駕駛態度) fb)

香港人經常忙得在餐廳吃個快飯也不行,但很多食物外賣又會失卻原汁原味,就如煲仔飯、盅頭飯,由專屬器皿上枱本身就是重點。不過,有網民昨日外買了一個盅頭飯,打開發泡膠盒竟發現該飯「原盅上」,仍由鐵碗盛載,竟不大滿意,稱「(職員)會唔會懶左(咗)少少」,但有關做法大獲他人好評,有人激讚此為「原盅蒸飯嘅標準」。

買得原盅外賣盅頭飯的網民把盅頭飯照片,上傳至社交網站facebook專頁「小心駕駛(討論別人駕駛態度)」,又似乎不太欣賞該做法,但其他網民都力撐,認為樓主已經「賺咗」,指一般連器皿外賣最少要加十多港元,而且鐵碗更可循環再用,有人更打趣道,此為真正符合商品說明條例,「圖有咩要畀咩」。

網民有話說

Kiimm Tang:賺埋個兜仲想點

Vanessa Chan:原汁原味呀

Fung HK:想知邊度買,個兜好實用

Dw Dw:我隻愛貓都係用呢個架(㗎),好禁(襟)用,好野(嘢)黎(嚟)吾(唔)好掉丫(啊)

※緊貼網民熱話,掌握最熱話題,請關注網民熱話fb:

http://on.fb.me/1L3m1ro


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!