掃呢頁CODE去手機

2016年8月23日 星期二

淫底劉佩玥投懷送抱伍允龍!張彥博嘆息:我真係輸得好撚失敗! __,劉佩玥,張彥博,伍允龍,

(突發)淫底劉佩玥投懷送抱伍允龍!張彥博嘆息:我真係輸得好撚失敗!伍允龍同張彥博,唔知大家覺得邊個同劉佩玥襯啲呢?伍允龍同劉佩玥雖然傳咗好耐緋聞,但一直啲人都只當係劇集宣傳;不過當一對主角愈嚟愈親密、表情愈嚟愈一致、著曬情侶裝...仲要男方跟埋女方出席好姊妹Gathering之後,大家對佢哋嘅關係,開始起咗疑問,仲有唔少網民都話佢哋肯定已經喺埋一齊。喺全城議論紛紛之際,伍允龍突然喺自己ig上載合照 ...


(突發)淫底劉佩玥投懷送抱伍允龍!張彥博嘆息:我真係輸得好撚失敗!

伍允龍同張彥博,唔知大家覺得邊個同劉佩玥襯啲呢?

伍允龍同劉佩玥雖然傳咗好耐緋聞,但一直啲人都只當係劇集宣傳;不過當一對主角愈嚟愈親密、表情愈嚟愈一致、著曬情侶裝...仲要男方跟埋女方出席好姊妹Gathering之後,大家對佢哋嘅關係,開始起咗疑問,仲有唔少網民都話佢哋肯定已經喺埋一齊。

喺全城議論紛紛之際,伍允龍突然喺自己ig上載合照,當你公開戀情㗎!

尋 晚陳瀅就因為喺IG開心SHARE太多嘢,一時間曝露咗伍允龍同劉佩玥嘅「關係」,然後一眾網民開始瘋狂討論呢件事,除咗留言讚佢哋兩個夠曬襯,仲有人話 希望劉佩玥唔會變成第二個鍾嘉欣:「希望不是宣傳,又希望不是第二個鍾小姐。他們確是很襯,下個劇會否再演鬥氣情侶?期待。」換言之即係希望劉佩玥同伍允 龍修成正果啦。另外,因為之前張彥博唱歌冧「女神」劉佩玥都吸引咗網民嘅眼球,有唔少網民仲留言戥張彥博唔抵,兼且留言:「同細寶張彥博襯啲喎!」

伍允龍留言。

喺 全城對呢段「玥龍戀」議論紛紛之除,呢個時候,主角之一嘅伍允龍竟然玩自首(定係自爆呢),佢喺社交網上載同劉佩玥、陳瀅同何雁詩嘅合照,雖然佢同劉佩玥 中間夾咗個何雁詩,但係觀乎劉佩玥冧到震嘅笑容,好難令人唔覺得佢係戀愛中嘅女人咯。伍允龍仲留言:「三個女仔一個貓仔(伍允龍新劇中嘅乳名)」,搞到網 民情緒再度失控,大讚佢哋Sweet之餘,仲話只有男、女朋友,先會去朋友嘅聚會喎。

劉佩玥嘅眼神,又真係幾易令人誤會嘅。

簡介

伍允龍

伍允龍於香港出生,移民美國,於伊利諾伊州芝加哥市長大,在美國就讀大學,主修藝術,擁有伊利諾大學香檳分校教育學學士及碩士學位。

伍允龍自小熱愛中國武術,7歲開始跟隨父親學蔡李佛拳為第6代弟子,13歲轉為跟舅父學詠春,練了三年,於是16歲第一次獨身離開美國來香港,舅父推介詠春名師黃淳樑,伍允龍為葉問的嫡傳徒孫,1990年在美國教授詠春,同期得到香港詠春體育會認可。於2002年回港發展,謝霆鋒之師父。曾參與電影、電視及廣告等演出,現為動作演員及武術指導。2013年,簽約王晶旗下工作室,首次擔正主演黃精甫任導演的電影《惡戰》,與好友安志傑合演。[1][2]

張彥博

張彥博曾就讀衛理中學和北角協同中學,畢業於香港專業教育學院,涉足娛樂圈前曾是電腦公司職員[2]。2005年,他與馮嘉輝、伍德耀組成男子音樂組合赤子(Akago)樂隊[3],但只維持了四年便因約滿而宣布解散。及後與另一歌唱組合Boy'z成員張致恆合作推動基督教音樂事工[4],並創作和演唱過些基督教歌曲,且跟多位基督教藝人合作,包括王祖藍、泳兒、鍾舒漫、馮允謙等,兩人亦同時在2011年受洗成為基督徒[5][6]。

2012年,他參加上海東方衛視音樂文化交流節目《聲動亞洲》[7],惟只能晉級至第二輪比賽便遭淘汰。2013年,他再參與《2013快樂男聲》,也順利進入長沙唱區10強[8],然而當進行全國比賽時,卻早已在第一關被淘汰。雖然兩次比賽都未能為他帶來獎項,不過由於連續兩年參加內地歌唱比賽,故能累積一定人氣,亦因此獲取了許多國內演出機會如舞台劇及電影。

2013年,張彥博加入第27期藝員訓練班,2014年8月畢業後正式投入演員工作,2016年,他憑無綫電視劇《一屋老友記》內廢青「寶怡(細寶、David)」一角,形象深入民心而備受注目[9][10]。另外,他在劇中與劉佩玥所飾演的「呂星晨」,合唱插曲《你認真嗎?》也備受讚賞,獲得正評[11]。


鍾意就快D Share啦!