網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月27日 星期六

《城寨英雄》:柯德莉給貓仔的信:我會記得你的愛! __,城寨英雄,柯德莉,

唔想再喊喇!《城寨英雄》進入結局篇,劇情一日催淚過一日,尋日「朝霞」(王君馨飾)一死,個個劇迷齊齊哭喪,君馨仲即時「朝霞」上身,寫咗三封信畀哥哥「拳佬」(陳展鵬飾)、阿嫂「刁蘭」(胡定欣飾)同埋「牙佬」(袁偉豪飾),內容勁洋蔥!而啱啱播出嘅一集,又係勁催淚,「貓仔」(伍允龍飾)求婚不成畀人打死,最終死喺愛人「柯德莉」(劉佩玥飾)懷中,勁感動,個個睇完喊到收唔到聲!之後劉佩玥學王君馨,即時柯德莉上身 ...


唔想再喊喇!

《城寨英雄》進入結局篇,劇情一日催淚過一日,尋日「朝霞」(王君馨飾)一死,個個劇迷齊齊哭喪,君馨仲即時「朝霞」上身,寫咗三封信畀哥哥「拳佬」(陳展鵬飾)、阿嫂「刁蘭」(胡定欣飾)同埋「牙佬」(袁偉豪飾),內容勁洋蔥!

而啱啱播出嘅一集,又係勁催淚,「貓仔」(伍允龍飾)求婚不成畀人打死,最終死喺愛人「柯德莉」(劉佩玥飾)懷中,勁感動,個個睇完喊到收唔到聲!之後劉佩玥學王君馨,即時柯德莉上身寫信畀貓仔,仲自封太太添!

內容如下:

「親愛的貓仔,

你在天上過得好嗎?有找到daddy和狗仔拳佬嗎?

有想我嗎?

戒指我帶上了,真的帶上了,一輩子也會帶着。我跟呀咩過得很好,她好疼我,像當天疼你一樣。感激老天爺讓我這輩子遇上你,如果沒有遇上你,我的天空是如此狹窄空白。如果沒有愛上你,我的生命是那麼平淡乏味。

就讓我們的一切一切在回憶中延續下去,因為我會記得。

我會記得你第一天如此嚴肅沒動沒笑沒聽話,

我會記得你拼了命在森林救我為我擋子彈,

我會記得你對抗命運無畏無懼的勇氣,

我會記得你為爸爸流的每一滴血,

我會記得你為我每次挺身而出,

我會記得你害羞拖着我的手,

我會記得你那緊緊的擁抱,

我會記得你的每分每秒,

我會記得我們的笑容,

我會記得你的傻氣,

我會記得你的愛。

記得你。

我愛你,為了你,我會好好的生存下去。

我們一定會再見的,一定會。

愛你的太太 德莉上」

德莉!你畀我休息吓,呢兩日啲眼淚冇停過呀,大家再係咁喊落去都唔係辦法!而貓仔都有喺ig留言:「德莉,呀咩,貓仔世上最愛就是你們。好好活下去!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!