掃呢頁CODE去手機

2016年8月30日 星期二

【動畫.獨家有片】「小糯米」勁似爸爸 楊冪暫留香港湊女親自接送返放學 __,楊冪,劉愷威,小糯米,

劉愷威同大陸女星楊冪結婚兩年幾,唔知點解大家都好關心佢哋嘅婚姻狀況,不時話佢哋婚姻亮起紅燈,又話佢哋掛住搵錢,留低個囡囡「小糯米」喺香港比爺爺嫲嫲湊咁。日前仲有周刊報道講到,話小糯米嘅幼兒班畢業,愷威同楊冪都冇影,冇返香港出席囡囡嘅「第一次」畢業禮,但楊冪就神回:「小糯米還沒有上幼兒園,所以不太清楚怎麼會有幼兒園畢業典禮的說法。」(新聞連結:http://bit.ly/2clFDNA)成日話人哋冇 ...




其他影片:>>






劉愷威同大陸女星楊冪結婚兩年幾,唔知點解大家都好關心佢哋嘅婚姻狀況,不時話佢哋婚姻亮起紅燈,又話佢哋掛住搵錢,留低個囡囡「小糯米」喺香港比爺爺嫲嫲湊咁。日前仲有周刊報道講到,話小糯米嘅幼兒班畢業,愷威同楊冪都冇影,冇返香港出席囡囡嘅「第一次」畢業禮,但楊冪就神回:「小糯米還沒有上幼兒園,所以不太清楚怎麼會有幼兒園畢業典禮的說法。」(新聞連結:http://bit.ly/2clFDNA )成日話人哋冇影,噚日終於見到楊冪專誠返香港,湊「小糯米」返學去!噚日大約早上8點29分,身穿螢光綠色上衣嘅楊冪抱住囡囡「小糯米」,同行仲有愷威媽媽,一齊送小糯米到達銅鑼灣嘅維多利亞幼稚園,不過未見佢老公劉愷威。當見到傳媒時,校長立即護送楊冪同小糯米入內,全程傍實,楊冪亦一直以身體遮擋鏡頭,以免小糯米被攝入鏡頭。除咗楊冪,之後仲見到薛嘉麟抱住囝囝薛華韜(Arthur)到達,仲一枝箭咁衝入校園,就連老師追住薛嘉麟量度體溫都唔知道,而Arthur就全程伏喺爸爸膊頭,似乎仲未瞓醒咁。其實學校有規例,每位學生返到學校,都要喺學校門外,先用酒精搓手液消毒雙手,除咗小朋友,家長都要俾老師量度吓體溫,先可進入校園範圍,但現場所見楊冪同薛嘉麟就獲得豁免。10點15分左右,戴上太陽眼鏡嘅楊冪同奶奶離開校園,問到囡囡小糯米鍾唔鍾意返學?楊冪話:「她現在已經不會哭。」之前有喊?佢話:「也沒有!」小糯米同小朋友玩得開心?佢表示:「在學校玩得很好,等一下就放學,我有空就回來送她學。」o依家冇工作?佢話:「暫時會在香港,之後一直都在香港。」提到老公劉愷威,楊冪就話佢唔喺香港,返咗大陸做嘢。25分鐘後,楊冪就化咗淡妝同奶奶返番學校,準備接小糯米放學喇,其間,楊冪不停玩手機,愷威媽媽就話小糯米讀學前班,今日唔係第一日返學架喇,之前已經返緊。大約10點45分,家長們可以入內接放學,未幾,楊冪抱住精靈可愛、著住校服裙嘅小糯米步出校園,然後上七人車離開。

楊冪噚日同奶奶一齊湊小糯米返學。(攝影:葉君海) 楊冪噚日素顏咁湊小糯米返學。 楊冪見到記者,校長即護送佢哋入學校。
10點多,楊冪同奶奶先離開學校。 愷威媽媽好友善咁向記者打招呼。 25分鐘後,佢哋又折返學校排隊,準備接小糯米放學。
楊冪抱住小糯米放學。 小糯米其實已開學,今日媽媽湊放學特別開心。 嫲嫲幫小糯米拎書包。
楊冪就護送囡囡,唔想記者影到。 好小心咁送小糯米上車。 薛嘉麟抱住囝囝薛華韜(Arthur)到學校。
Arthur全程伏在爸爸膊頭上。 所有家長同小朋友都要用酒精搓手液洗手先可進入校園,但楊冪同薛嘉麟佢哋就獲得豁免。 睇落小糯米好似愷威多啲!(資料圖片)
楊冪童年相,你話小糯米似唔似佢呢?(資料)

鍾意就快D Share啦!