網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月31日 星期三

徵詢阿倫意見 克勤加盟英皇身價暴升 __,克勤,譚詠麟,阿倫,英皇,李克勤,

李克勤加盟英皇後身價暴升,老闆楊受成親自歡迎。歌手李克勤加盟英皇娛樂舉行大型發布會,克勤以「養兩代」的轉會費加入英皇!講到離開合作多年的環球加盟英皇,克勤自言:「我唔係一個鍾意轉嚟轉去、走嚟走去嘅藝人,喺30年藝能(藝能娛樂公司),環球都應該超過20年,要做一個咁嘅決定,係非常非常難嘅決定,要考慮嘅因素都好多,所以第一個問就係校長(譚詠麟),佢同老竇係冇分別,記得嗰日係同佢踢波,喺踢波之前就問佢, ...


李克勤加盟英皇後身價暴升,老闆楊受成親自歡迎。

歌手李克勤加盟英皇娛樂舉行大型發布會,克勤以「養兩代」的轉會費加入英皇!

講到離開合作多年的環球加盟英皇,克勤自言:「我唔係一個鍾意轉嚟轉去、走嚟走去嘅藝人,喺30年藝能(藝能娛樂公司),環球都應該超過20年,要做一個咁嘅決定,係非常非常難嘅決定,要考慮嘅因素都好多,所以第一個問就係校長(譚詠麟),佢同老竇係冇分別,記得嗰日係同佢踢波,喺踢波之前就問佢,我有咁嘅打算問佢有咩睇法,佢都打咗個突,佢諗咗30秒,佢就同我講藝人係海鮮價,如果今日你有另一個球隊請你轉會畀呢個價,你走阿倫呢個答案我都覺得好愕然。」

阿倫:私底下恭喜你啦

克勤坦言回家後都不斷細想,明白阿倫是以朋友、爸爸和家人身份的角度去看這件事,但他又是藝能(藝能娛樂公司)的老闆,老闆立場當然一百個不願意他離開。克勤曾經問阿倫會不會他拍片在記者會上播放作鼓勵,阿倫說:「私底下恭喜你」所以他沒有請環球歌手拍片,不想令他們尷尬。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!