網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月27日 星期六

張智霖:極速反口!張智霖喺城城演唱會見到方媛 __,方媛,張智霖,郭富城,城城,

咁到底見到定見唔到呀。歌手張智霖(Chilam)與林二汶出席《暗中作樂2016》音樂會,兩人完騷後分享感受,一身黑Look打扮的Chilam坦言感震撼,他說:「綵排時真係有諗過唔唱,二汶就話如果我唔夠薑就出去唱,其實我有幽閉恐懼症,咁黑環境冇乜距離感,好想退出。」Chilam受訪時直認騷前想縮沙,他說:「綵排時已經心跳好快、手心冒汗同呼吸困難,到OnShow時就好大挑戰。」他承認首次在全黑一點燈光 ...


咁到底見到定見唔到呀。

歌手張智霖(Chilam)與林二汶出席《暗中作樂2016》音樂會,兩人完騷後分享感受,一身黑Look打扮的Chilam坦言感震撼,他說:「綵排時真係有諗過唔唱,二汶就話如果我唔夠薑就出去唱,其實我有幽閉恐懼症,咁黑環境冇乜距離感,好想退出。」

Chilam受訪時直認騷前想縮沙,他說:「綵排時已經心跳好快、手心冒汗同呼吸困難,到On Show時就好大挑戰。」他承認首次在全黑一點燈光都沒有的場地獻唱,他說:「總之心理好大障礙,狹窄空間睇唔到嘢就會好想逃走,頭先化妝都仲十五、十六,做完好咗好多,從恐懼轉化成接受,係好好體驗。」

Chilam透露後日(8月27日)會在上海舉行演唱會,適逢當日是他45歲生日,Chilam坦言太太袁詠儀及爸爸亦會同行,而仔仔因要返學故不能到場支持。而前晚(8月24日)到紅館欣賞好兄弟郭富城演唱會的Chilam大讚勁,問到會否覺得城城的演出很驚險?Chilam說:「對佢有信心。(你夠唔夠膽好似城城咁吊嚟吊去?)好難,一邊唱一邊做,我都係做番自己,真係唔明白佢跳咁多點記舞步,發生喺我身上就不可思議。」由於有指城城的內地模特兒女友方媛晚晚都有到場支持男友,問到Chilam在後台有否見到方媛?他口快快說:「有呀、有呀!」隨即澄清:「依家你哋問我喺後台有冇見到老友。(我哋係話城城女友?)唔知講乜嘢,唔見你所講嘅情況出現。(見過城城女友未?)唔好講呢啲嘢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!