網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月3日 星期三

柯震東:柯震東一家顏值高 網友嗌羨慕 __,柯震東,

柯震東一家嘅基因真係太強大喇~台灣男星柯震東雖然工作繁忙,但向來同家人感情好好嘅佢,呢排就同屋企人外遊享天倫。今日柯震東喺Facebook上載同屋企人一家四口嘅合照,仲留言話「我們•家人」。柯爸似張學友相中所見,柯家一家四口唔單止個樣生得靚,而且衣着都夠晒潮,整體感覺時尚到不得了。而喺四人入面,最搶嘅當然都係柯震東啦,因為佢大擺「無辜臉」,搞到啲網民極為心動,全部高呼「不行了」。而搞笑嘅係,有網民 ...


柯震東一家嘅基因真係太強大喇~

台灣男星柯震東雖然工作繁忙,但向來同家人感情好好嘅佢,呢排就同屋企人外遊享天倫。今日柯震東喺Facebook上載同屋企人一家四口嘅合照,仲留言話「我們•家人」。

柯爸似張學友

相中所見,柯家一家四口唔單止個樣生得靚,而且衣着都夠晒潮,整體感覺時尚到不得了。而喺四人入面,最搶嘅當然都係柯震東啦,因為佢大擺「無辜臉」,搞到啲網民極為心動,全部高呼「不行了」。而搞笑嘅係,有網民讚柯爸爸型之餘,仲話爭啲認錯佢係張學友,有冇咁誇張呀!!!!!!嗱,識睇一定睇留言,呢個時候就等小編節錄啲留言畀大家睇啦:「一家人顏值都超高」、「基因太強大 我羨慕」、「全家都帥與美」,「老爸也太帥了吧」、「叔叔阿姨好時尚」、「我差點把爸爸看成張學友...」

除咗讚美之聲不絕於耳,亦有網友表達咗對柯震東嘅擔心,皆因佢真係愈嚟愈瘦,有網友就留言:「怎麼覺得柯愈來愈瘦。要多吃點喔。」柯震東,咁你記住聽話喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!