掃呢頁CODE去手機

2016年8月30日 星期二

羅仲謙楊怡又攬又錫 抱得美人歸靠扮鴨 __,羅仲謙,楊怡,

喂呀,佢兩個堅Sweet。藝人楊怡(阿怡)與羅仲謙(謙仔)以夫妻檔出席嫁喜禮餅活動,適逢阿怡今日37歲正日生日,謙仔於出場時向壽星太太送上蛋糕,兩人更應要求錫面,及後玩遊戲時又大晒甜蜜,謙仔從後擁抱太太,溫馨非常。謙謙冧女有一手席間阿怡更爆二人拍拖初期的甜蜜回憶,她謂:「當時開始冇耐,萬聖節同啲同事去主題樂園玩,後嚟佢喺房度布置咗幾百個汽球,又扮唐老鴨,嗰時我好緊張又驚喜,覺得佢有啲料到,就畀少少 ...




其他影片:>>






喂呀,佢兩個堅Sweet。

藝人楊怡(阿怡)與羅仲謙(謙仔)以夫妻檔出席嫁喜禮餅活動,適逢阿怡今日37歲正日生日,謙仔於出場時向壽星太太送上蛋糕,兩人更應要求錫面,及後玩遊戲時又大晒甜蜜,謙仔從後擁抱太太,溫馨非常。

謙謙冧女有一手

席間阿怡更爆二人拍拖初期的甜蜜回憶,她謂:「當時開始冇耐,萬聖節同啲同事去主題樂園玩,後嚟佢喺房度布置咗幾百個汽球,又扮唐老鴨,嗰時我好緊張又驚喜,覺得佢有啲料到,就畀少少機會佢囉!」而兩人更親自設計如盾牌的婚禮標誌,阿怡指與謙仔均是藝人,亦經歷很多事情,借盾牌互相作大家後盾,寄望順境或逆境也能堅持走下去。

玩新郎唔畀搞亂頭

對於活動上大晒甜蜜,問到酬勞是否很和味?謙仔搞笑地謂:「我哋喺屋企冇收錢都咁做」阿怡則透露10月2日的婚禮已籌備得七七八八,暫定擺40多圍,但由於想多點走動空間,故有機會減少圍數。兄弟姊妹團方面則共18人,既有吳卓羲、馬國明、王浩信、單立文、唐詩詠、馬賽、康華、張美妮、楊卓娜等,問到玩新郎環節可有底線?阿怡謂:「同姊妹講咗唔好搞亂個頭,個個都係型男同靚仔,一陣又要時間執,時間有限,所以遊戲都係開心為主。」至於婚禮主題,謙仔指二人當初於主題樂園展開戀情,故婚禮也會以童話及溫馨為主,望為太太帶來美好回憶。

要美人不要禮物

談到阿怡正日生日,老公可有送禮?她笑指阿謙昨日經過店舖買她一件小飾物,問到是否鑽石?阿怡謂:「呢啲太價值嘅嘢唔使太刻意,反而佢28/8生日我乜都冇送。」阿謙聞言即耍冧功謂:「唔使啦,你都送咗個人畀我」更指活動後便要返內地為網劇開工,未有時間與太太慶祝,至月底才完成返港,他謂:「劇組講笑問可唔可以借個婚禮場地拍添呀!」

日日努力做人

而大忙人謙仔被問到可有時間度蜜月?他表示下月中要再到內地拍電影,故要看情況可否抽幾天出來蜜月,至於造人方面,阿怡就笑謂:「日日都做緊,我係講正常努力做人,生小朋友就隨緣」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!