掃呢頁CODE去手機

2016年8月29日 星期一

「嫩版李彩華」朱盈盈唔做病美人 __,盈盈,朱盈盈,李彩華,湯盈盈,

大家記得睇喇!有「嫩版李彩華」之稱的前中國小姐朱盈盈(Zenia)擁有33C零贅肉身材兼白滑肌膚,是今期《東網Baby》「索女玩曬」系列的主角,小時候Zenia是「藥煲美人」經常生病,但愈大愈好動終搣甩病美人稱號,Zenia曾參加划艇隊、羽毛球隊、籃球隊,更贏過跳遠比賽金牌,認真估你唔到!入行後Zenia為保完美身段,更轉玩體操類運動,不時抽空跳繩及玩呼拉圈,既可練氣又能Keep纖腰,難怪早前她推 ...




其他影片:>>






大家記得睇喇!

有「嫩版李彩華」之稱的前中國小姐朱盈盈(Zenia)擁有33C零贅肉身材兼白滑肌膚,是今期《東網Baby》「索女玩曬」系列的主角,小時候Zenia是「藥煲美人」經常生病,但愈大愈好動終搣甩病美人稱號,Zenia曾參加划艇隊、羽毛球隊、籃球隊,更贏過跳遠比賽金牌,認真估你唔到!

入行後Zenia為保完美身段,更轉玩體操類運動,不時抽空跳繩及玩呼拉圈,既可練氣又能Keep纖腰,難怪早前她推出個人寫真月曆,身段如此迷人!想了解這位女神更多,星期三就有得睇喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!