掃呢頁CODE去手機

2016年8月30日 星期二

陳茵媺「捧」囡囡做新一代「影后」 __,茵媺,陳茵媺,

陳茵媺「捧」囡囡做新一代「影后」!有咩證據大家一齊睇!藝人陳茵媺(Aimee)於四月尾誕下小公主Camilla,同老公陳豪婚後三年抱三,一家五口幸福滿載!正在休養的Aimee今日撇甩老公同兩個囝囝,單獨帶小公主出巡,唔通想兩母女瘋狂Shopping唔畀人知?靚媽Aimee仲孖住囡囡合照放上微博,不過Camilla背向鏡頭,繼續唔露面保持神秘感,Aimee更留言話:「小公主今天陪我出工(街)shop ...


陳茵媺「捧」囡囡做新一代「影后」!有咩證據大家一齊睇!

藝人陳茵媺(Aimee)於四月尾誕下小公主Camilla,同老公陳豪婚後三年抱三,一家五口幸福滿載!正在休養的Aimee今日撇甩老公同兩個囝囝,單獨帶小公主出巡,唔通想兩母女瘋狂Shopping唔畀人知?靚媽Aimee仲孖住囡囡合照放上微博,不過Camilla背向鏡頭,繼續唔露面保持神秘感,Aimee更留言話:「小公主今天陪我出工(街)shopping !難得嘅單對單嘅時候!我太喜歡獨自揸車獨自帶小公主或者小王子出宮玩啊!」Aimee齋影囡囡背影,又唔影前面,睇嚟佢想捧囡囡做「影后」喎!但話時話,幾時畀囡囡正面靚樣睇吓先!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!