掃呢頁CODE去手機

2016年8月17日 星期三

【動畫】獨家台灣直撃! 老公搞箍煲旅行 小環黑面無反應 __,小環,譚小環,

【動畫】獨家台灣直撃!老公搞箍煲旅行小環黑面無反應8,278views│2016年08月17日譚小環同老公蔡強榮Eric結婚九年,本來好恩愛㗎,只不過,今年六月,老公被爆五年前喺夜場咀艷女,衰咗啦!激到小環着晒火!事隔個半月,小環同老公被發現在台灣旅行喎!原來係老公Eric,精心安排箍煲旅行。不過三日行程小環都黑晒面,明顯未嬲完。爆出偷食,小環講到明要冷靜吓,原來直頭係冷戰!個幾月嚟,完全無睬老公 ...






  • 其他影片:>>






  • 【動畫】獨家台灣直撃! 老公搞箍煲旅行 小環黑面無反應
  • 8,278 views│2016年08月17日
  • 譚小環同老公蔡強榮Eric結婚九年,本來好恩愛㗎,只不過,今年六月,老公被爆五年前喺夜場咀艷女,衰咗激到小環着晒火!

    事隔個半月,小環同老公被發現在台灣旅行喎!原來係老公Eric,精心安排箍煲旅行。不過 三日行程小環都黑晒面,明顯未嬲完。

    爆出偷食,小環講到明要冷靜吓,原來直頭係冷戰!個幾月嚟,完全無睬老公,一齊食飯都無偈傾,食完仲即刻返入房,老公氹唔掂,仲搵埋外母幫口做和事佬!

    八月四日,我哋喺台灣機場見到小環同老公,睇吓,佢兩個一齊買電話咭,Eric喺身邊不停講嘢,小環眼尾都唔望佢一下。

    之後去買蛋糕,小環仲繑埋手嬲包包,老公問佢意見,繼續唔睬!喺酒店check in,企埋一邊,都係零交流!

    睇嚟小環對老公咀女仲未放得低,Eric想箍煲,真係要再落力啲!

    鍾意就快D Share啦!