掃呢頁CODE去手機

2016年8月13日 星期六

王宗堯認同蔡潔過夜:起身一齊做啲嘢 __,蔡潔,王宗堯,宗堯,

一男一女喺浴室一齊做啲嘢…有咩好做呢?型男王宗堯(Greg)早前公開對蔡潔有意思,並展開連串嘅追求行動。呢日佢喺Instagram上載咗同蔡潔喺浴室嘅合照,相中Greg赤裸上身用洗面機洗面,而蔡潔就着住件背心仔喺度吹頭,此情此景令人甚有遐想,網民更留言話「同浴,正呀!」、「好曬」。王宗堯認追到手突然放閃,究竟Greg是否已成功追得美人歸?Greg之後向《東網》大方承認已追求成功,佢話:「係呀!已經 ...


一男一女喺浴室一齊做啲嘢…有咩好做呢?

型男王宗堯(Greg)早前公開對蔡潔有意思,並展開連串嘅追求行動。呢日佢喺Instagram上載咗同蔡潔喺浴室嘅合照,相中Greg赤裸上身用洗面機洗面,而蔡潔就着住件背心仔喺度吹頭,此情此景令人甚有遐想,網民更留言話「同浴,正呀!」、「好曬」。

王宗堯認追到手

突然放閃,究竟Greg是否已成功追得美人歸?Greg之後向《東網》大方承認已追求成功,佢話:「係呀!已經成功咗,嗰個係洗面機,佢吹頭,大家朝早起身,想一齊做啲嘢,我哋都好健康㗎!」問到係咪已經同居?Greg表示仲未同居,不過蔡潔間中會上佢屋企。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!