網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月6日 星期六

名人:郭翠華親子遊 仔仔內蒙古識女仔 __,郭翠華,

郭翠華帶七歲仔Anton到內蒙古旅行,仲因為一個美麗的誤會,仔仔識咗個女仔𠻹!本地著名時裝設計師郭翠華(Ranee)日前帶同七歲兒子Anton到內蒙古旅行八天,她坦言一直期待與兒子單獨相處:「我好想同仔仔兩個人去旅行,大家對足24小時,希望可以了解仔仔多啲,所以刻意安排咗今次旅行。」美麗的誤會兩人在呼倫貝爾逗留了四天,享受大草原及被遍地羊群包圍的感覺,Anton更與牧羊家庭的女孩烏達木成為好友:「 ...


郭翠華帶七歲仔Anton到內蒙古旅行,仲因為一個美麗的誤會,仔仔識咗個女仔𠻹!

本地著名時裝設計師郭翠華(Ranee)日前帶同七歲兒子Anton到內蒙古旅行八天,她坦言一直期待與兒子單獨相處:「我好想同仔仔兩個人去旅行,大家對足24小時,希望可以了解仔仔多啲,所以刻意安排咗今次旅行。」

美麗的誤會

兩人在呼倫貝爾逗留了四天,享受大草原及被遍地羊群包圍的感覺,Anton更與牧羊家庭的女孩烏達木成為好友:「Anton以為個短頭髮嘅女仔係男仔,個女仔又以為着到花花綠綠嘅Anton係女仔,因為呢個美麗嘅誤會而令佢哋冇咗男女芥蒂,玩得好投契。Anton同佢講香港有好多高樓大廈,個女仔話高樓大廈係一個傳說。」他們又入住了位於沙漠之中的響沙灣蓮花酒店,登記後要乘坐吊車及吉普車才能到達酒店,非常誇張,Ranee大讚:「酒店入面好似個主題樂園咁,可以玩滑沙、騎駱駝,好驚喜。」

仔仔安慰番自己

對親子遊來說,內蒙古無疑是冷門地方,但Ranee就非常推介:「好值得去,唔辛苦又好玩,同小朋友去絕對冇問題,學到好多文化上差異同唔同嘅體驗。」她稱今次旅程後,母子感情增進不少,亦發現了兒子另一面:「了解佢多咗,雖然仔仔屬慢熱性格,但都幾主動,好鍾意同人溝通,佢嘅普通話好好,仲會幫我做翻譯。因為全程得我哋兩個,佢好多嘢都有幫手,想出一分力。仔仔係一個好旅伴,由呼和浩特去呼倫貝爾嘅航班遲咗九個鐘,我都有少少心急,反而仔仔完全冇不滿或者唔耐煩,好多時佢都會安慰我,同我講我ok喎!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!