網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月7日 星期日

獲有米大狀力撐 陳庭欣接受露點演出 __,庭欣,陳庭欣,

陳庭欣恨拍電影,如果係為藝術犧牲係可以接受露點!無綫小花陳庭欣出席商場活動,與大批小朋友同場,更有小男生拖着她不放手,又多次獻吻,氹得庭欣開心大笑。恨拍電影於8月27日將踏入29歲的她,笑言希望趁「二字頭最後一個生日」練出「永遠的馬甲線」,且謂:「想拍吓電影,有人同我講踏入三字頭機會會愈嚟愈少嘛。(冇性感底線?)最緊要劇情需要,咁冇理由去沙灘游水都着長袖衫褲。」願為藝術犧牲庭欣坦言由始至終未有計劃 ...


陳庭欣恨拍電影,如果係為藝術犧牲係可以接受露點!

無綫小花陳庭欣出席商場活動,與大批小朋友同場,更有小男生拖着她不放手,又多次獻吻,氹得庭欣開心大笑。

恨拍電影

於8月27日將踏入29歲的她,笑言希望趁「二字頭最後一個生日」練出「永遠的馬甲線」,且謂:「想拍吓電影,有人同我講踏入三字頭機會會愈嚟愈少嘛。(冇性感底線?)最緊要劇情需要,咁冇理由去沙灘游水都着長袖衫褲。」

願為藝術犧牲

庭欣坦言由始至終未有計劃出寫真,反而不介意為藝術犧牲,暗示可接受露點演出。她又指自己35歲前不打算結婚:「用餘下同無綫有合約嘅時間,繼續為事業打拼。」

同有米大狀互相支持

問到可有向「朋友」明言自己有此決定,她答:「認識嘅都會尊重我嘅睇法。話題又係兜返轉頭,年初都講過同(翟)威廉只係好朋友,真係冇嘢。(有米大狀呢?)相處吓先。(佢知你唔介意性感演出?)聽日睇報紙咪知囉。佢支持我任何決定,我都會尊重佢鍾意做啲乜。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!