掃呢頁CODE去手機

2016年8月13日 星期六

麥明詩奧運傳媒村被偷錢:唔見咗五分一 __,麥明詩,奧運,

好彩唔係大數目啫!「十優港姐」麥明詩現身處巴西主持奧運節目,她剛接受電視訪問時,講到自己在當地被人偷錢!《東網》第一時間聯絡上麥明詩,她說:「前晚返房,發現唔見咗啲錢,唔見咗五分一,大約四位數港幣,已經報咗警!」但她非常樂觀,覺得是破財當災,她又指自己很醒目:「我冇擺晒啲錢喺行李度,有五分四放咗喺身度,五分一放咗係行李度,所以個賊只係偷咗嗰五分一!」而護照及貴重物品都有跟身,所以沒有唔見。麥明詩又 ...


好彩唔係大數目啫!

「十優港姐」麥明詩現身處巴西主持奧運節目,她剛接受電視訪問時,講到自己在當地被人偷錢!

《東網》第一時間聯絡上麥明詩,她說:「前晚返房,發現唔見咗啲錢,唔見咗五分一,大約四位數港幣,已經報咗警!」但她非常樂觀,覺得是破財當災,她又指自己很醒目:「我冇擺晒啲錢喺行李度,有五分四放咗喺身度,五分一放咗係行李度,所以個賊只係偷咗嗰五分一!」而護照及貴重物品都有跟身,所以沒有唔見。麥明詩又謂自己買了保險,叫大家不用擔心,但今日要問其他人借即食麵食!而好拍檔陳恩能(丹尼爾)知道麥明詩被偷錢,所以請她食好西!

林作讚鎮定

林作亦知道麥明詩唔見錢,問到用不用接濟女友,他笑言:「唔使啦,幾百蚊美金啫,佢係有家底嘅!」再問到他有沒有安慰女友,他大讚她說:「佢好鎮定,冇事呀,好有大將之風!」

而無綫體育科製作主任李漢源回覆《東網》時,表示知道這件事發生,並指麥明詩因住在傳媒村,是在她房內唔見錢,所以大會也很重視,而且也有買保險,所以一定要報警處理。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!