掃呢頁CODE去手機

2016年8月7日 星期日

【暴瘦腹脹】傳患肝病 隊友認陳子聰入院 陳奕迅等好友一連兩日急探望 __,陳子聰,陳奕迅,

何超儀老公陳子聰,久未露面,今年6月更被拍到腹漲如鼓,身形暴瘦,有傳是肝臟有事,令人擔心。傳媒曾嘗試聯絡超儀及陳子聰,但俱未有回覆。有指陳雙親亦返港照顧兒子,超儀亦已停工半年,全心照顧丈夫。據知陳子聰近日再度入院,噚晚6點左右,蘇永康去到港安醫院,拎住啲麵包等等嘅小食,去咗五樓嘅外科病房,7點左右就離開咗,之後見到何超儀嘅司機不停出出入入,每次都拎住幾袋嘢,有次仲拎住三至四個人份量嘅嘢食。到咗差唔 ...




其他影片:>>






何超儀老公陳子聰,久未露面,今年6月更被拍到腹漲如鼓,身形暴瘦,有傳是肝臟有事,令人擔心。傳媒曾嘗試聯絡超儀及陳子聰,但俱未有回覆。有指陳雙親亦返港照顧兒子,超儀亦已停工半年,全心照顧丈夫。據知陳子聰近日再度入院,噚晚6點左右,蘇永康去到港安醫院,拎住啲麵包等等嘅小食,去咗五樓嘅外科病房,7點左右就離開咗,之後見到何超儀嘅司機不停出出入入,每次都拎住幾袋嘢,有次仲拎住三至四個人份量嘅嘢食。到咗差唔多8點,劉浩龍都去到醫院,一留就留到11點幾,劉浩龍、陳奕迅同老婆徐濠縈,加埋何超儀嘅司機,一齊離開醫院,當佢哋發現記者嘅時候,仲加快腳步,Eason亦黑面,心情惡劣。

(採訪、攝影:徐錦池、畢紹基) Eason明顯心情勁差。 師兄由7點幾留到11點幾。
蘇永康6點幾就去到醫院。

鍾意就快D Share啦!