掃呢頁CODE去手機

2016年8月16日 星期二

細女一歲生日抓周!陳曉東晒溫馨全家福 __,陳曉東,陳曉,

抓周抓周抓周…抓咩好呢?繼台灣女神徐若瑄(Vivian)嘅囝囝Dalton一歲大舉行抓周儀式(小孩周歲時,一種預卜嬰兒前途嘅習俗),依家再有陳曉東嘅囡囡抓周!藝人陳曉東一向係顧家男,家有愛妻同兩個愛女,好男人形象深入民心!唔經唔覺佢嘅細女已經一歲大,B女眼仔睩睩,手仔肥嘟嘟,個樣勁萌!根據傳統習俗,陳曉東為愛女舉行咗抓周儀式。佢喺微博上載咗一家四口同埋囡囡抓周時嘅照片,並留言:「我現在只會嚷嚷,很 ...


抓周抓周抓周…抓咩好呢?

繼台灣女神徐若瑄(Vivian)嘅囝囝Dalton一歲大舉行抓周儀式(小孩周歲時,一種預卜嬰兒前途嘅習俗),依家再有陳曉東嘅囡囡抓周!藝人陳曉東一向係顧家男,家有愛妻同兩個愛女,好男人形象深入民心!唔經唔覺佢嘅細女已經一歲大,B女眼仔睩睩,手仔肥嘟嘟,個樣勁萌!

根據傳統習俗,陳曉東為愛女舉行咗抓周儀式。佢喺微博上載咗一家四口同埋囡囡抓周時嘅照片,並留言:「我現在只會嚷嚷,很快我就會喊爸爸勒(嘞)〜一歲生日快樂!」陳曉東仲扮囡囡講嘢,好似好想囡囡快啲識叫爸爸咁喎!不過陳曉東就未有透露囡囡抓咗啲咩喇,唔知會唔會好似Vivian嘅囝囝Dalton咁狂抓銀紙呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!