掃呢頁CODE去手機

2016年8月30日 星期二

【星級幼稚園】名人明星爭崩頭 劉華千嬅都揀維記 __,千嬅,劉德華,劉華,楊千嬅,

【短片】【星級幼稚園】名人明星爭崩頭劉華千嬅都揀維記2016-08-3000:02:00HKT劉鑾雄大劉同甘比嘅囡囡秀樺,以及呂麗君囝囝子鋒都俾人影過就讀海峰園分校,甘比同呂麗君都會親自接送仔女返放學。李澤鉅長女李燕寧曾喺00年間,就讀維多利亞海怡分校。鍾鎮濤阿B同前妻章小蕙所生嘅一對仔女喺00年就讀維多利亞,而佢同范姜所生嘅囡囡亦喺06年入讀。陳奕迅女兒陳康堤07年入讀維多利亞,o依家已經升讀女 ...


【短片】【星級幼稚園】名人明星爭崩頭 劉華千嬅都揀維記

2016-08-30 00:02:00 HKT





劉鑾雄大劉同甘比嘅囡囡秀樺,以及呂麗君囝囝子鋒都俾人影過就讀海峰園分校,甘比同呂麗君都會親自接送仔女返放學。





李澤鉅長女李燕寧曾喺00年間,就讀維多利亞海怡分校。



鍾鎮濤阿 B同前妻章小蕙所生嘅一對仔女喺00年就讀維多利亞,而佢同范姜所生嘅囡囡亦喺06年入讀。



陳奕迅女兒陳康堤07年入讀維多利亞,o依家已經升讀女拔萃小學。



楊千嬅千嬅囝囝Torres就讀銅鑼灣維多利亞國際幼兒院。千嬅仲話Torres好鍾意返學。



劉德華劉德華囡囡向蕙原本入讀德望幼稚園,但消息曝光後,劉德華即安排囡囡轉校,入讀私隱度高嘅何文田維多利亞幼稚園分校。



李嘉欣近日同老公現身拔萃小學講座嘅李嘉欣,13年安排囝囝小JM入讀維多利亞幼稚園港島區分校。



吳忻熹噚日帶囡囡返學,原來佢囡囡都係楊冪囡囡嘅校友。



吳忻熹囡囡見到鏡頭,一直揮手同微笑,好可愛!



諸葛紫岐同薛嘉麟囝囝一樣係楊冪囡囡嘅同學仔。

有超過10間分校嘅維多利亞幼稚園,多年嚟深得城中富豪同名人歡迎,除咗諸葛紫岐同薛嘉麟嘅囝囝、吳忻熹(前名:吳文忻)嘅囡囡同楊冪、劉愷威囡囡係校友仔外,富豪如李澤鉅、劉鑾雄等都安排子女孫仔入讀,早年陳奕迅、鍾鎮濤,以至近年劉德華、楊千嬅都安排囡囡囝囝就讀,咁多星B濟濟一堂,難怪叫星級幼稚園!

維多利亞幼稚園有分半日同全日班,半日班全年學費由約7萬至8萬不等,至於全日班全年收費,由約9萬至11萬不等。雖然學費唔平,但對明星闊太嚟講,都只係一個手袋價。


鍾意就快D Share啦!