網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月26日 星期五

湯愛嘉行處女騷 黃芷晴拋胸搶鏡 __,芷晴,湯愛嘉,黃芷晴,

黃芷晴搶晒鏡,湯愛嘉(右上)其實都好靚!藝人湯鎮業大女湯愛嘉(Isabella)、一對孖仔湯君慈和湯君耀及黃日華女兒黃芷晴出席「瑞士MIDO#靈感源於建築世界巡迴活動」揭幕禮。黃日華和湯鎮業是當年無綫第一代「五虎」,今日「五虎」的第二代同場行騷,芷晴更谷胸現身,非常搶鏡!湯愛嘉幕前幕後都想試而首次行騷的Isabella表示行騷時少少緊張。提到有傳酬勞是五位數金額,Isabella表示:「酬勞合理! ...




其他影片:>>






黃芷晴搶晒鏡,湯愛嘉(右上)其實都好靚!

藝人湯鎮業大女湯愛嘉(Isabella)、一對孖仔湯君慈和湯君耀及黃日華女兒黃芷晴出席「瑞士MIDO#靈感源於建築世界巡迴活動」揭幕禮。黃日華和湯鎮業是當年無綫第一代「五虎」,今日「五虎」的第二代同場行騷,芷晴更谷胸現身,非常搶鏡!

湯愛嘉幕前幕後都想試

而首次行騷的Isabella表示行騷時少少緊張。提到有傳酬勞是五位數金額,Isabella表示:「酬勞合理!(比岑麗香更高?)唔知,但滿意。(細佬多經驗陪你好啲?)安心啲。」問到會繼續接Job?她表示:「啱啱畢業,幕前後都想試,睇興趣。(入娛樂圈?)未決定。(爸爸湯鎮業支持你?)冇要求,冇管制,我做乜都支持。(搵佢搭路?)我需要,佢都會幫。」

大細孖繼續怕醜

大細孖出席活動行騷仍然怕醜,二人表示:「冇乜排練,未夠經驗,要行多啲騷。(怕醜?)都係。(爸爸有冇提點?)話要講多啲嘢,出多啲大場面,對自己要有自信,成日都同自己講。」

提到Isabella月尾生日如何慶祝,問到會否與爸爸慶祝?她表示:「佢好忙,我美國返嚟都未見過佢。」問到孖仔會送甚麼禮物給家姐?二人表示會送錶,Isabella直言送乜都鍾意。

芷晴怕唔夠揮

芷晴表示兒時曾與三人食飯,Isabella透露當時應該13歲。提到大家都是星二代,會否怕比較?Isabella表示不會,而芷晴就表示:「我仲驚啦,佢哋三姊弟,我一個。」提到競爭大?Isabella表示:「自己有自己嘅優勢,唔會比較,星二代每個都有長處。」而芷晴透露爸爸九月初生日,除了買錶外更會請父母到韓國旅行,她說:「佢成日話我自己去,佢想買韓國買西裝登台。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!