掃呢頁CODE去手機

2016年8月16日 星期二

【反寸網民/李忠民唔識字】蘇施黃回應「茂里」事件:不要寫錯字——瞀里 __,蘇施黃,

蘇施黃喺商台節目《大玩派》批評香港單車隊戰衣,又以「呢條茂里」形容香港乒乓球「一哥」黃鎮廷,其惹火言論引來爭議,甚至有網民去阿蘇嘅facebook主場留言狂轟,或集體轉貼前香港奧運代表李忠民嘅留言:「個人係咁講:致蘇絲黃的公開信。剛才閣下在電台的言論,本人有以下意見:1.黃鎮廷是香港的精英運動員,並不是閣下口中的『茂里』!2.運動員在比賽時PoloShirt有沒有扣鈕,並非值得閣下批評的地方,有沒 ...




其他影片:>>






蘇施黃喺商台節目《大玩派》批評香港單車隊戰衣,又以「呢條茂里」形容香港乒乓球「一哥」黃鎮廷,其惹火言論引來爭議,甚至有網民去阿蘇嘅facebook主場留言狂轟,或集體轉貼前香港奧運代表李忠民嘅留言:「個人係咁講:致蘇絲黃的公開信。剛才閣下在電台的言論,本人有以下意見:

1. 黃鎮廷是香港的精英運動員,並不是閣下口中的 『茂里』!

2. 運動員在比賽時 Polo Shirt 有沒有扣鈕,並非值得閣下批評的地方,有沒有想過可能是在比賽期間鬆掉?

3. 你不明白單車衣在風阻及工用上設計,請勿隨便批評!

4. 請尊重所有運動員!不論國家及地區!

5. 請閣下好好了解一下體育,之後才作出批評,以免誤導聽衆!」網民紛紛留言要求阿蘇向運動員道歉,今日蘇施黃接受《蘋果》電話訪問,佢先send咗「亞蘇亡命瞀里團10 anniversary」紀念牌嘅相畀記者,再用短訊回覆:「不要寫錯字--瞀里(音:茂理),這是我2005年去撒哈拉沙漠team的名字,參加馬拉松賽,如果你時常聽我節目,我係人都叫瞀里,包括自己。」蘇施黃喺節目經常講「瞀里」呢兩個字,形容自己、拍檔、朋友、聽眾,可以話係佢嘅口頭禪,問到佢會否解釋吓?蘇施黃霸氣回覆:「不需要解釋我為甚麼天天睡覺,天天起床。」蘇施黃批評香港單車隊戰衣,指其「破風戰衣」的設計:「邊鬼個去design呢件咁嘅衫?你冇着過上身到嘅咩?」又指紫荊花圖案陰影剛剛在胸口乳暈位置:「真係好肉酸!」對此香港單車運動員梁峻榮表示:「呢件衫造出嚟有原因,點解要灰色咁特別,因為教練覺得紅色衫較顯眼,灰色就好似隱形咁,對於我們,特別係Sarah(李慧詩)嘅凱林賽時,進攻更容易。」對於梁峻榮嘅回應,蘇施黃澄清:「我都唔係話灰色,我係話他們放區旗的位置不妥當,淺灰的葉,一瓣在左胸前,一瓣在右胸前,仲要中間有粒星,看落像乳暈。」至於指運動員在比賽時 Polo Shirt沒有扣鈕,佢就話:「我只係話佢呢啡啫!」至於李忠民給蘇施黃嘅公開信,蘇施黃就稱:「佢唔係寫俾我,我的名字係蘇施黃。」皆因李忠民寫錯蘇施黃嘅施做「絲」。

李忠民fb留言 網民於阿蘇fb洗版,copy and paste 李忠民嘅留言。
洗版式 繼續洗 蘇施黃澄清對香港單車隊戰衣的批評:「我都唔係話灰色,我係話他們放區旗的位置不妥當,淺灰的葉,一瓣在左胸前,一瓣在右胸前,仲要中間有粒星,看落像乳暈,我只係話佢呢啡啫。」
無綫代表阿叻講到明:「講吓跑手跑內檔又如何?我覺得冇問題,唔鍾意睇我可以瞓覺,可以唔睇我!不過咁樣對我一啲傷害都冇。我係服務觀眾,並非服務專業人士!」

鍾意就快D Share啦!