網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月28日 星期日

【動畫‧與邱淑貞同期】兩歲父子分離 前無綫力捧小生 原來係港男胡㻗老竇 __,無綫,邱淑貞,

娛樂圈年年都有新人,但紅得起又有幾多個?好似無綫近年因為花旦荒,不停推港姐上位,比晒機會擔正做主角,但上唔到位真係點捧都冇用。講返無綫以前嘅捧人方法,通常都係用漁翁撒網方式,將藝人一批批用唔同綽號分類咁捧,咁多年嚟除咗有「五虎將」劉德華、湯鎮業、苗喬偉、黃日華同梁朝偉,仲有劉嘉玲、藍潔瑛、曾華倩、龔慈恩、商天娥、毛舜筠、劉淑儀、吳君如嘅「翡翠八美圖」,再後期就有由五男五女組成嘅「銀河十星」、「太陽 ...




其他影片:>>






娛樂圈年年都有新人,但紅得起又有幾多個?好似無綫近年因為花旦荒,不停推港姐上位,比晒機會擔正做主角,但上唔到位真係點捧都冇用。講返無綫以前嘅捧人方法,通常都係用漁翁撒網方式,將藝人一批批用唔同綽號分類咁捧,咁多年嚟除咗有「五虎將」劉德華、湯鎮業、苗喬偉、黃日華同梁朝偉,仲有劉嘉玲、藍潔瑛、曾華倩、龔慈恩、商天娥、毛舜筠、劉淑儀、吳君如嘅「翡翠八美圖」,再後期就有由五男五女組成嘅「銀河十星」、「太陽之子」、「海之女」等等。大家又記唔記得「銀河十星」有邊十粒星?五男五女包括o依家做咗天王,仲喺紅館開緊演唱會嘅郭富成,其餘包括邵仲衡、李中寧、李耀敬、同胡越山,女仔就係崔嘉寶、林穎嫻、邱淑貞、吳詠虹同李婉華。咁大家對胡越山又有冇印象?如果見到今年參加港男嘅22歲胡㻗,回憶會唔會返晒嚟?《蘋果》收到報料,話今年參加港男、同羅天宇係同母異父兄弟嘅胡㻗,原來就係胡越山嘅仔,不過胡越山喺胡㻗兩歲嗰時就同胡母分開咗,所以由細到大都冇感受過父愛。報料人仲話:「因為胡㻗嗰時太細個,對呢個老竇冇印象,只係之後睇返啲相先見到爸爸個樣。(胡越山同胡母分開嘅原因?)人哋家事唔清楚喇,只係知佢哋結咗婚三年左右就離婚,胡母之後帶咗佢去泰國讀國際學校,仲有去武當山學武。」87年邵仲衡喺無綫嘅「銀河十星比賽」攞到冠軍,講到同樣係「銀河十星」嘅胡越山,邵仲衡話一定記得,因為佢哋都係第14期訓練班,成年都對住,只係之後各自開工就少見咗。邵仲衡話:「佢之後都有簽無綫嘅,但應該早過我離開,大約93、94年左右咁上下走,佢笑住話:「佢OK o架個人,個樣雖然好似奸奸地咁,但無乜嘢嘅,都幾和藹o架」

參選今屆港男嘅胡㻗,原來係大台「銀河十星」胡越山個仔,亦係羅天宇兄弟。 胡越山喺胡㻗兩歲就同胡㻗媽媽離婚。
前日港男去咗南生圍宣傳。
佢去過武當山學武!

鍾意就快D Share啦!