掃呢頁CODE去手機

2016年8月30日 星期二

城寨缽仔糕佬體操出身》錢小豪師弟歐瑞偉 做劉華御用替身 __,歐瑞偉,錢小豪,劉德華,劉華,

城寨缽仔糕佬體操出身》錢小豪師弟歐瑞偉做劉華御用替身42,928views│2016年08月29日《城寨英雄》大奸角砵仔糕店老闆簡直係不死身,飾演呢個角色嘅歐瑞偉原來係體操運動員出身,連劉華都搵佢做御用替身!歐瑞偉讀中學時玩體操,專攻跳馬,喺學界攞過唔少獎。佢話運動唔可以當飯食,體操離不開翻騰,翻騰叻正好做替身。佢82年讀邵氏訓練班,跟過劉家良搵食,係錢小豪師弟。跟住去咗大台做武師,專做劉華替身。 ...




  • 其他影片:>>






  • 城寨缽仔糕佬體操出身》錢小豪師弟歐瑞偉 做劉華御用替身
  • 42,928 views│2016年08月29日
  • 《城寨英雄》大奸角砵仔糕店老闆簡直係不死身,飾演呢個角色嘅歐瑞偉原來係體操運動員出身,連劉華都搵佢做御用替身!

    歐瑞偉讀中學時玩體操,專攻跳馬,喺學界攞過唔少獎。佢話運動唔可以當飯食,體操離不開翻騰,翻騰叻正好做替身。

    佢82年讀邵氏訓練班,跟過劉家良搵食,係錢小豪師弟。跟住去咗大台做武師,專做劉華替身。劉華覺得佢啱做幕前,親自遞咗份藝訓班報名表俾佢。於是佢就同鄭伊健、郭政鴻、林韋辰做咗同學。

    但喺大台多年都冇發圍,佢95年去大馬發展,仲做導演拍咗套電影《O記實錄之梟情》。不過最大收穫係娶咗個大馬女演員,而家大仔同細女已經20同17歲。

    後來大馬受金融風暴影響,冇嘢拍,佢再投靠大台。捱到而家54歲,終於有多啲人識。

    鍾意就快D Share啦!