掃呢頁CODE去手機

2016年8月30日 星期二

文詠珊:【捱到嘴唇生疹】文詠珊上車做業主 __,文詠珊,

JM依家好番晒,又靚番晒啦!藝人文詠珊(JM)近年喺電影方面獲外間肯定,而開設個人工作室嘅佢,不時中港兩地走。擁有靚爆皮膚嘅JM,透露早前於內地拍戲時,因壓力太太而引致失調,搞到嘴唇生疹,仲只敢同劇組請一日假走去睇醫生:「有好多小疱圍住個嘴唇係咁生,嗰陣好驚好無助,從來都冇試過咁。(打畀媽咪?)唔啦!驚佢擔心,即刻去睇中西醫,變咗個藥煲,日日食藥,去到第四日先開始好。情緒方面我都調節得好好,因為如 ...


JM依家好番晒,又靚番晒藝人文詠珊(JM)近年喺電影方面獲外間肯定,而開設個人工作室嘅佢,不時中港兩地走。擁有靚爆皮膚嘅JM,透露早前於內地拍戲時,因壓力太太而引致失調,搞到嘴唇生疹,仲只敢同劇組請一日假走去睇醫生:「有好多小疱圍住個嘴唇係咁生,嗰陣好驚好無助,從來都冇試過咁。(打畀媽咪?)唔驚佢擔心,即刻去睇中西醫,變咗個藥煲,日日食藥,去到第四日先開始好。情緒方面我都調節得好好,因為如 ...


JM依家好番晒,又靚番晒

藝人文詠珊(JM)近年喺電影方面獲外間肯定,而開設個人工作室嘅佢,不時中港兩地走。

擁有靚爆皮膚嘅JM,透露早前於內地拍戲時,因壓力太太而引致失調,搞到嘴唇生疹,仲只敢同劇組請一日假走去睇醫生:「有好多小疱圍住個嘴唇係咁生,嗰陣好驚好無助,從來都冇試過咁。(打畀媽咪?)唔驚佢擔心,即刻去睇中西醫,變咗個藥煲,日日食藥,去到第四日先開始好。情緒方面我都調節得好好,因為如果太差都會有影響。(過咗幾耐先好番?)一個星期,醫生都有叫我好好休息,但真係唔得,因為我唔可以因為病而影響劇組,所以請咗一日睇醫生,第二日都即刻開工。」雖然工作好忙,但密密搵真銀嘅佢,今年終於「上車」做業主,問到佢預算幾多?佢就話:「都係等屋企人揀,最緊要佢哋住得舒服同開心。」

着重護膚

貴為女神嘅JM,近日更獲醫學美容集團垂青擔任代言人,JM表示雖然自己貪靚,但冇考慮過任何微調,堅持自然美,拒絕做人工美女,佢話:「我好注重皮膚質素,呢方面嘅扮靚嘢我最care。如果有時間嘅話,我平時喺屋企會敷兩三塊面膜,視乎番嗰日皮膚狀況。(對自己個樣滿唔滿意?會唔會微調?)我好多謝我媽咪,我鍾意自然同氣質美,每個人需要係唔同。」

場地:Beauty Patio

服裝:Melissa Bui

造型:Kieran Ho

髮型:Matt Chiu@Xenter

化妝:Vinci Tsang@VW makeup


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!