掃呢頁CODE去手機

2016年8月26日 星期五

玩到忘形!田蕊妮露肩走光露黑Bra __,田蕊妮,

阿田玩遊戲嗰陣玩到勁High,仲走光露黑Bra,認真唔小心。「視后」田蕊妮(阿田)、蕭正楠(Edwin)及阮兆祥等於澳門宣傳無綫新劇《巨輪II》。三人率領一眾同劇演員,於澳門大三巴沿路向途人派發花生糖,當中以Edwin最受歡迎,他不斷被大批女粉絲輪流集郵。其後他們走入餅店玩遊戲,身穿露肩裝的阿田玩到忘形,不慎走光露黑bra。同場抱恙現身的陳凱琳亦落力玩遊戲,但最後仍然由蕭正楠勝出。險成鯊魚「大餐」 ...


阿田玩遊戲嗰陣玩到勁High,仲走光露黑Bra,認真唔小心。

「視后」田蕊妮(阿田)、蕭正楠(Edwin)及阮兆祥等於澳門宣傳無綫新劇《巨輪II》。三人率領一眾同劇演員,於澳門大三巴沿路向途人派發花生糖,當中以Edwin最受歡迎,他不斷被大批女粉絲輪流集郵。其後他們走入餅店玩遊戲,身穿露肩裝的阿田玩到忘形,不慎走光露黑bra。同場抱恙現身的陳凱琳亦落力玩遊戲,但最後仍然由蕭正楠勝出。

險成鯊魚「大餐」

阿田於受訪時直言拍《巨輪II》相當辛苦,尤其對一幕公海游水戲相當難忘,皆因她深怕拍攝時成為鯊魚「大餐」。阿田說:「一去到公海個劇務就暈船浪,替身一落水就舉手嗌救命,於是我由早上9點游到下午4點,好大浪,口同鼻入晒水,我亦飲咗好多海水,船家話平時冇人會嚟公海游水,我就問佢有冇鯊魚,佢答我『梗係會有!』,於是我愈拍愈驚!」

被盧宛茵「摑到嘔」

阿田笑言最後亦完成戲份,自己雙手曬至兩截色都冇告知老公:「冇特別同佢講,我都冇事,有事更加唔使講。」她又透露於劇中被盧宛茵「摑到嘔」:「我畀佢狠摑咗兩日,因為第一日拍佢摑我時,摑摑吓我就走去嘔,因為我出完外景中暑加腸胃炎而嘔。」

自嘲為「中女」

談到同劇陳凱琳演奸角發揮較大,問到阿田會否怕被對方搶戲?她搞笑自嘲為「中女」:「我戲份都係差唔多。(唔怕被陳凱琳搶戲?)唔驚,佢角色唔啱我做,我角色又唔啱佢做。就算我似佢咁後生都做唔到佢角色,佢係好吸引人嘅魔女。(你係咩女?)我係中女!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!