掃呢頁CODE去手機

2016年8月21日 星期日

科大:科大迎新營大派安全套 新生唔buy轟侮辱 __,科大,

過往科大迎新營曾被指意識大膽。(資料圖片)各大學迎新營正進行得如火如荼,香港科技大學有新生在facebook透露,有迎新營分別向男女新生大派安全套及衞生巾,認為做法值得商榷,甚至覺得迎新營搞手不尊重及侮辱新生,「有乜可能好送唔送,送啲咁嘅嘢?!」不少網民則留言力挺迎新營搞手,認為安全套及衞生巾是日常用品之一,新生毋須「諗太多」。科大發言人指至今無收到新生投訴,校方會聯絡相關迎新營搞手了解事件。有科 ...


過往科大迎新營曾被指意識大膽。(資料圖片)

各大學迎新營正進行得如火如荼,香港科技大學有新生在facebook透露,有迎新營分別向男女新生大派安全套及衞生巾,認為做法值得商榷,甚至覺得迎新營搞手不尊重及侮辱新生,「有乜可能好送唔送,送啲咁嘅嘢?!」不少網民則留言力挺迎新營搞手,認為安全套及衞生巾是日常用品之一,新生毋須「諗太多」。科大發言人指至今無收到新生投訴,校方會聯絡相關迎新營搞手了解事件。

有科大新生在fb「UST FYS Secrets」群組留言,指剛參加一個迎新營,其中一個環節是向新生送禮物,「點知送畀男嘅禮物,就係避孕套,送畀女嘅禮物,就係衞生巾!」他直言不明白「搞O camp班友點諗」,呼籲學生他日升讀科大,「無論揀O camp定乜,記住要小心同唔對路要識拒絕,有啲人玩得高興就真係冇品德可言!」

據了解,不少迎新營搞手會向不同公司「搲贊助」,除了提供金錢贊助,有公司會向迎新營提供產品作宣傳之用,如文具、飲品、食物、洗面膏等,搞手通常會在迎新營派給新生,近年不少搞手接受安全套公司的贊助,獲得一大批安全套贈品,再轉贈新生。

派安全套事件引起不少網民討論,有人不明白為何該新生會認為做法侮辱,直言:「大家都係成年人,衞生巾更加係女人必用,有咩咁侮辱?有咩咁醜?」有人相信事件源於贊助問題,「搵到咩贊助,咪畀咩囉。」亦有人認為需要更多資料才可判斷迎新營搞手在處理時有無問題,「當時個情景恰唔恰當?啲組爸媽係點講先?」若有充分解釋,相信會減少誤會。

---------------------------------

※全新的《myVEGAS Lucky來了》手機遊戲,送你免費演唱會門票、澳門豪華住宿、中環高級食肆套餐! 免費玩、豪華賞!http://playluc.ky/mvlloncc


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!