掃呢頁CODE去手機

2016年8月12日 星期五

勁「峰」騷!Clara暗示古仔係理想男友 __,古仔,Clara,李成敏,古天樂,

Clara一知道古仔冇女友,即刻大晒「得米」手勢,認真嗒古仔糖。被喻為「全球第二美女」的韓國女星李成敏(Clara),日前來港宣傳電影《使徒行者》,戲中扮演SexyKiller的她,以火辣泳裝登場,搞到全場嘩然,且化身「韓版史嘉娜祖漢遜」追殺古天樂(古仔)及佘詩曼,令電影氣氛變得緊湊。談到今次來港與古仔大演對手戲,她透過翻譯,對這位型男讚口不絕﹕「我當然知道佢係人氣男神,所以開工之前嗰晚我緊張到瞓 ...


Clara一知道古仔冇女友,即刻大晒「得米」手勢,認真嗒古仔糖。

被喻為「全球第二美女」的韓國女星李成敏(Clara),日前來港宣傳電影《使徒行者》,戲中扮演Sexy Killer的她,以火辣泳裝登場,搞到全場嘩然,且化身「韓版史嘉娜祖漢遜」追殺古天樂(古仔)及佘詩曼,令電影氣氛變得緊湊。談到今次來港與古仔大演對手戲,她透過翻譯,對這位型男讚口不絕﹕「我當然知道佢係人氣男神,所以開工之前嗰晚我緊張到瞓唔着,碰面初時都覺得佢好認真、比較少說話,但原來相處落佢好Nice,拍動作戲當然要有危險啦,不過佢保護我,好Gentleman及細心,又Lead住我做戲,令我好安心。」

晒「得米」手勢

Clara沒有否認古仔是自己心目中的理想類型,當記者表示古仔仍單身時,靚女毫不造作擺出一個「得米」的手勢,不過卻忽然改用英語說:「It's too far away﹗」似沒有信心維持遙距離戀愛。其實Clara對香港情有獨鍾,直言很想來港闖影壇,問到最希望與哪位演員或導演合作,她認真表示:「我只係新人唔應該選擇,希望大家可以畀機會我,總之同邊個合作都係開心嘅。」

Keep Fit秘訣

雖然號稱「神級美女」,Clara卻「唔錫身」,拍《使》片搞到周身傷,她卻大叫好玩,且不諱言想繼續走打女路線。談到其Fit爆身形,她答﹕「真係要食清淡啲,戒晒所有刺激情食物,每日要抽個半鐘做運動,且要持之以恒。」

化妝:Elaw Wong@thelook-studio.com

髮型﹕MarcoChan@marcochan.pro

場地提供﹕如心艾朗酒店


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!