網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月11日 星期四

【重口味慎入】港男Flow咀到Alex高潮眼 __,

hehe味好濃!《2016香港先生選舉》十位候選猛男在台灣屏東縣拍攝外景,踏入第三日行程,身穿激貼單車戰衣的他們便到了台灣最南點取景。分成兩隊的候選港男,就算休息時間都未忘比併分高下,其中2號「紋身法國仔」麥凱程(Alex)便與3號「爆肌消防員」梁裕恆(Flow)鬥快飲齋啡,而Alex豪邁地一飲而盡,以鯨吞令Flow遭到秒殺。接受懲罰的Flow之後抽中6號馬俊傑(Linus)寫下的「揀一個最憎嘅人 ...


hehe味好濃!

《2016香港先生選舉》十位候選猛男在台灣屏東縣拍攝外景,踏入第三日行程,身穿激貼單車戰衣的他們便到了台灣最南點取景。分成兩隊的候選港男,就算休息時間都未忘比併分高下,其中2號「紋身法國仔」麥凱程(Alex)便與3號「爆肌消防員」梁裕恆(Flow)鬥快飲齋啡,而Alex豪邁地一飲而盡,以鯨吞令Flow遭到秒殺。接受懲罰的Flow之後抽中6號馬俊傑(Linus)寫下的「揀一個最憎嘅人,輸咗就錫」,豈料Flow發現Linus寫錯「揀」為「棟」,令全場爆笑。

咀完又咀

選擇親吻Alex的Flow就拉起對方培養情緒,起初二人尷尬狂笑,Flow仲叫Alex不要伸脷使出「法式濕吻」,但兩人摸摸面珠後便開始「進入狀態」,錫完嘴仔後,Flow便補飛錫Alex面珠,令Alex露出「高潮眼」High爆表情,HeHe味滿溢全場。之後一直匿埋一角的5號「羅天宇細佬」胡㻗突然拎住一個紫色手袋走到兩人面前,原來一切都是整蠱Alex,而手袋則是為身在法國的Alex媽媽準備的生日禮物。雖然所有都是猛男們的大整蠱,但似乎Flow和Alex非常受落,應記者要求咀完又咀,似足一對Couple。

Flow讚Alex好咀

訪問時,強調與Alex份屬好友的Flow就指男男互咀絕不輕鬆,好在Alex都算好咀,Flow說:「我唔係第一次錫男仔,之前玩遊戲都試過。(試過畀男仔追?)我都幾多!佢哋都會Send啲特別嘅相同句子畀我。(有下體相?)咩都有啲」談到他前晚「被鬼壓」,他就指昨晚睡覺再沒有異樣:「我瞓得好好,其實都使擔心,一班男仔一定陽氣很強。(搵Alex陪瞓?)唔使啦,我怕佢又忍不住!」

Alex好多同性埋身

而Alex就指之前亦曾經在遊戲中親吻過男生:「但係今次係第一次錫到消防員,冇諗過有呢一日!」又表示回酒店休息時最多只會與其他參賽者玩啤牌,想不到Linus如此陰毒,寫出超重口味大懲罰。至於講到曾否有同性追求,形象前衛的他直認不諱:「試過,通常嗰啲男仔會好留意我Facebook,成日Message我,但相我就未收過。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!