網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月9日 星期二

G.E.M.上圍離奇回升 低胸裝晒線吸睛 __,G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,

感動嘅一幕。「宇宙巨肺」鄧紫棋(G.E.M.)上圍變幻莫測!七月時,佢喺fb大晒比堅尼靚相,當時佢嘅上圍已經有啲縮水,日前佢又再上載着住bratop做gym相,本身32D嘅上圍直情冇埋!莫非真係逝去的咪咪留不住?咁大家就唔使咁擔心,G.E.M.嘅巨胸仲喺度!G.E.M.出席「香港流行音樂MV頒獎禮2015」時,一身黑色連身褲裝現身,大晒事業線,久違嘅巨咪重現人間,佢一個烏身,深長事業線表露無遺!就 ...


感動嘅一幕。

「宇宙巨肺」鄧紫棋(G.E.M.)上圍變幻莫測!七月時,佢喺fb大晒比堅尼靚相,當時佢嘅上圍已經有啲縮水,日前佢又再上載着住bra top做gym相,本身32D嘅上圍直情冇埋!莫非真係逝去的咪咪留不住?

咁大家就唔使咁擔心,G.E.M.嘅巨胸仲喺度!G.E.M.出席「香港流行音樂MV頒獎禮2015」時,一身黑色連身褲裝現身,大晒事業線,久違嘅巨咪重現人間,佢一個烏身,深長事業線表露無遺!就連頒獎禮坐喺G.E.M.一旁嘅張敬軒同林峯都唔敢亂望!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!