網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月16日 星期二

(多圖)許廷鏗High爆狂抽水!欣宜:死開D啦!死基佬! __,廷鏗,欣宜,許廷鏗,

許廷鏗同欣宜舉行音樂會,唱到勁肉緊,表情同啲歌一樣正呀!歌手鄭欣宜與許廷鏗(Alfred)在天台舉行以沙灘為主題的音樂會,胡鴻鈞及丁子高亦有到場支持。穿上白色透視袍的欣宜內裏是一件黑色泳衣,不經意地大曬肉腿!而Alfred卻穿T-Shirt加長褲來到,即被欣宜形容為「最fail的沙灘裝」!問到Alfred說好的短褲呢?他說:「我有帶短褲嚟嘅。(會換?)睇徇眾要求囉。」又笑言內裏穿了泳褲。問到是否怕 ...


許廷鏗同欣宜舉行音樂會,唱到勁肉緊,表情同啲歌一樣正呀!

歌手鄭欣宜與許廷鏗(Alfred)在天台舉行以沙灘為主題的音樂會,胡鴻鈞及丁子高亦有到場支持。穿上白色透視袍的欣宜內裏是一件黑色泳衣,不經意地大 曬肉腿!而Alfred卻穿T-Shirt加長褲來到,即被欣宜形容為「最fail的沙灘裝」!問到Alfred說好的短褲呢?他說:「我有帶短褲嚟嘅。 (會換?)睇徇眾要求囉。」又笑言內裏穿了泳褲。問到是否怕露肉?他否認,並笑謂:「我唔著西裝已經好畀面㗎喇。」又指希望大家是留意他唱歌,而不是他的 腳。而欣宜亦笑言會否脫掉面衫要視乎觀眾反應,Alfred即說:「你除嘅話我怕我會唱唔到喎。」欣宜說:「你有咩大場面未見過呀!」

粉絲聚集喺天台度聽歌!

「小廷鏗」夠大?

問 到兩人可曾一起到沙灘?他們即指上次來視察場地時被傳媒拍到,欣宜更說:「我哋有嬉水嘅,之後我入錯咗男廁沖腳,我捽緊腳嘅時候就見到有DV影緊我。」欣 宜又透露今次演出算是一個小熱身,因為她十月將在九展舉行首個賣飛騷。問到Alfred屆時可會穿泳褲支持好友欣宜?欣宜加把嘴說:「你可以著條泳褲喺出 面。」Alfred即說:「超人咩,人哋有版權㗎。」欣宜就提議他穿黑色泳褲,因黑色可以顯瘦,Alfred聞言笑說:「我嗰度唔使瘦。」

音樂會以沙灘為主題,欣宜就好有誠意喇,入面著咗黑色泳衣㗎!

大騷肉腿,仲唔係暴風女神?

許廷鏗高潮又落淚

雖 然音樂會上兩人並未有換上短褲及除衫,但他們的演出充滿著笑與淚!許廷鏗更唱得非常肉緊,從後攬實欣宜,七情上面,露出高潮眼,非常投入!除了互窒外,二 人又大曬溫情,當欣宜唱出《Children Song》時,Alfred突然感觸落淚,他解釋有時在娛樂圈會有孤單的時候,之後就哽咽唱出《十字架》。

丁子高(黑衫者)都嚟撐場!

欣宜爆喊

而 欣宜唱《女神》時,Alfred提到欣宜兩年前曾有退出娛樂圈的念頭,他說:「好彩你冇放棄,先有今日嘅騷同呢首歌。」之後又叫全場觀眾一起唱歌曲的最後 一段送給欣宜。另外他更送上自己畫作,令事前不知情的欣宜感動爆喊。去到個唱尾聲,林欣彤突然驚喜現身,三人更將近日網上瘋傳的洗腦歌《雞,全部都係雞》 改為《豬,全部都係豬》,相當爆笑。

佢哋兩個真係好有愛呀!

許廷鏗仲突然感觸落淚!

許廷鏗向欣宜送驚喜!

今次到欣宜喊喇!

唱到聲嘶力竭!

再嚟一個深情抱抱!

終於嚟到高潮喇~

許廷鏗肉緊攬實欣宜!

欣宜又交足戲,見唔見到?見唔見到?見唔見到許廷鏗個樣?

好友林欣彤都嚟支持!

仲將熱爆歌《雞,全部都係雞》改做《豬,全部都係豬》!

胡鴻鈞

Wow~一件頭泳衣若隱若現!

許廷鏗呢個Look真係好有誠意……


鍾意就快D Share啦!