掃呢頁CODE去手機

2016年8月25日 星期四

【網民hot talk】疑遭紙飛機篤背脊 港女「李大當家」發惡向細路起飛腳 __,港女,

皮褸女(左)當眾爆粗發惡,並向男童起飛腳,幸得外傭阻擋(中)。男童母親(右)現身代兒子道歉,而皮褸女拒應要求為自己打人道歉。一隻紙飛機傷害力有多大?足以令一名港女當眾發難在鬧市向一名男童起飛腳!網上瘋傳一段短片,一名身穿皮褸、打扮新潮的女子不滿被男童的紙飛機「篤背脊」,先爆粗質問男童「你姓乜X嘢㗎?」繼而衝向男童起飛腳,其後再與相信是男童母親的女子爆發罵戰,不斷爆粗質問「你邊X度㗎?」又自稱自己是 ...




其他影片:>>






一隻紙飛機傷害力有多大?足以令一名港女當眾發難在鬧市向一名男童起飛腳!網上瘋傳一段短片,一名身穿皮褸、打扮新潮的女子不滿被男童的紙飛機「篤背脊」,先爆粗質問男童「你姓乜X嘢㗎?」繼而衝向男童起飛腳,其後再與相信是男童母親的女子爆發罵戰,不斷爆粗質問「你邊X度㗎?」又自稱自己是「李大當家」。該段短片據稱是在銅鑼灣時代廣場外拍攝,該名皮褸港女怒氣沖沖向男童發炮,連番質問「你姓乜X嘢㗎?你邊間㗎?」繼而失控朝男童起飛腳,一名菲傭則以身護主擋開,男童受驚躲在菲傭背後大哭,有途人見狀上前將皮褸女拉開。其後男童母親現身,她先聽外傭講述事發經過,繼而以英語向皮褸女稱「他是我兒子,若他做錯事我可以代為道歉,但你不能這樣對他」,但皮褸女怒氣未止,繼續以英語指罵稱男童不應用紙飛機碰到她身體,男童母親就稱即使男童有錯,對方都不能施襲,皮褸女聞言又再失控,手指指稱「又不是我錯」,男童母親於是要求保安代為報警。二人繼而轉用廣東話繼續對罵,皮褸女不斷質問「你姓咩㗎,我姓李㗎,你邊X度㗎?我李大當家。」男童母親反駁「你打人就係唔啱,況且人哋係小朋友呀!你有無少少耐性同愛心㗎?」皮褸女則反問「我點解要畀耐性佢呀?你都黐線㗎!」之後轉身想走但被阻止,港女不忿怒斥「佢喊一喊你就要我去差館?」男童母親繼而稱已為兒子做錯事道歉,要求對方也要為打人道歉,但皮褸女隨即否認打人,直至短片結束她都沒有道歉。該段影片在網上不斷被人轉載,更有網民稱要對皮褸女「人肉起底」,有人揶揄她「豆腐身,玻璃心。隔住件皮䄛,飛機可以擲到你有幾大感覺呀?」有人則欣賞男童母親EQ高,又指菲傭盡責以身護少主抵讚。不過,亦有人覺得該名母親是怪獸家長,兩邊都有做錯,「唔睇住個仔,成日講小朋友要人就、要人有愛心,咁事實個𡃁仔係整到人你自己都認我認為要道歉應該係個小朋友唔係嗰個家長代表道歉。」【網民咁講】

Miki Chung:豆腐身,玻璃心。隔住件皮䄛,飛機可以擲到你有幾大感覺呀?咁大聲係度吠!咁小事都要同小朋友計較!

Cheung Wan Fung:寶寶唔方便,寶寶脾氣暴躁,但寶寶不說...

Silvia To:唔正常的人有唔正常的行為是正常的。

Jacky Yeung:踼完人地小朋友仲問人哋媽咪邊度,自己響朵話係李大當家,大姐咩年代呀?你堂口係鏢局定山寨嚟㗎?唔好笑大人個口喎。

Willwill Willwill Willwill:兩邊都唔幫。呢啲怪獸家長唔睇住個仔,成日講小朋友要人就、要人有愛心,咁事實個𡃁仔係整到人,你自己都認我認為要道歉應該係個小朋友唔係嗰個家長代表道歉。至於嗰個黑衫女, 只不過一時火爆。


鍾意就快D Share啦!