掃呢頁CODE去手機

2016年8月17日 星期三

【釣清洪契仔?】Jeana去船P「出事」 翁子光怒爆:無任何模特兒同場交際 __,Jeana,翁子光,何佩瑜,

唔聲唔聲,真係嚇你一驚!平日嘢都唔講多句嘅電影《踏血尋梅》導演翁子光,同何佩瑜(Jeana)只係拍拖兩個月,翁子光已喺fb放過唔止一次佢自家製閃「光」彈,佢本月初都貼過Jeana相片認愛,佢留言:「從今只想跟你甘苦與共,願你的微笑伴我朝暮至老。」公開示愛冧爆女友Jeana。近日有周刊爆料指Jeana早前貼出船P照,咁啱松岡李那又同一班火辣靚女上船出席資深律師清洪契仔巫翊鳴(前名巫雨平)生日P。周刊 ...


唔聲唔聲,真係嚇你一驚!平日嘢都唔講多句嘅電影《踏血尋梅》導演翁子光,同何佩瑜(Jeana)只係拍拖兩個月,翁子光已喺fb放過唔止一次佢自家製閃「光」彈,佢本月初都貼過Jeana相片認愛,佢留言:「從今只想跟你甘苦與共,願你的微笑伴我朝暮至老。」公開示愛冧爆女友Jeana。近日有周刊爆料指Jeana早前貼出船P照,咁啱松岡李那又同一班火辣靚女上船出席資深律師清洪契仔巫翊鳴(前名巫雨平)生日P。周刊報道指當日係九船連環.但Jeana一直表示當日係同閨密上船慶生,明明唔同派對,卻被混為一談,辣著男友翁子光。翁子光今日喺fb貼po為Jeana出頭,寫道:「早前指何佩瑜小姐出席『九船連環派對』的報道,全為無中生有之誣衊,Jeana參與的是出海私人聚會,不超過五位朋友的正常散心聯誼活動,其間並沒有任何其他模特兒同場交際,完全跟報道中『九船聚集』不是同一場景,我們譴責該雜誌揑造新聞,亦對其挪用何小姐社交網絡照片而看圖『作文』表示嘖嘖稱奇,我們亦保留法律追究權利。人貴自知,勇對未知,我和我的家人共勉之。」翁子光言語中將Jeana升呢成「我的家人」,同時配文貼出Jeana當日船P腳照片,四美圖當中,認識嘅人只有前足球先生「陳七」陳肇麒大肚未婚妻劉雅婷(Toby)。對於男友再放閃力撐,Jeana今日透過微信話:「清者自清,我都唔多講,多謝佢(翁子光)為我澄清。」Jeana大讚翁子光係佢嘅「小超人」,情侶互相支持信任,睇嚟佢哋真係好夾啱。

翁子光fb原po 翁子光同Jeana不時喺社交網站放閃 Jeana早前喺Instagram貼出遊相
早前翁子光喺fb認愛 松岡李那經常貼船P相 (松岡李那IG圖片)

鍾意就快D Share啦!