網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月17日 星期三

張繼聰孭起頭家 操爆肌密密接Job! __,繼聰,張繼聰,

地獄式訓練真係好辛苦,但張繼聰好勁!成功操出弗爆身材!張繼聰為令太太謝安琪(Kay)安心暫別幕前一年,一個男人孭起搵錢重任。近年見他頻頻接Job,據知近月常在社交網晒健身相的他,原來接拍了一個健身補充品廣告,為以最fit狀態示人,他展開為期數個月的地獄式訓練,終煉成42吋胸肌、8舊腹肌及至強麒麟臂的身材!除拍廣告外,另一「重大任務」是於本周六在廣告活動上跟偶像-有「世界先生」美譽的動作巨星阿諾舒華 ...


地獄式訓練真係好辛苦,但張繼聰好勁!成功操出弗爆身材!

張繼聰為令太太謝安琪(Kay)安心暫別幕前一年,一個男人孭起搵錢重任。近年見他頻頻接Job,據知近月常在社交網晒健身相的他,原來接拍了一個健身補充品廣告,為以最fit狀態示人,他展開為期數個月的地獄式訓練,終煉成42吋胸肌、8舊腹肌及至強麒麟臂的身材!除拍廣告外,另一「重大任務」是於本周六在廣告活動上跟偶像-有「世界先生」美譽的動作巨星阿諾舒華辛力加首次見面,屆時兩個「大隻佬」同場騷肌鬥巨胸。

「唔使擔心我會死」

阿聰為了今次健身補充品廣告煉成最勁body,多個月來戒食油、鹽、糖外,每日拍完十個多小時的劇集或電影後,必到健身室再舉重及跑步數小時。而最辛苦是拍廣告前三日,阿聰要在脫水狀況,所以連續三日滴水不沾,阿聰在電話中表示:「最慘係拍廣告前,我拍咗12個鐘頭電影,全部鏡頭都要我跑嚟跑去,拍完電影後就通宵拍廣告,真係好辛苦,好考意志力及體力。(冇飲水會死喎?)當真係好頂唔順時,都可以飲一啖水,不過只係濕一濕個口,要吐番出嚟,其實唔使擔心我會死,因為我可以食生果,生果同烚白雞肉係有水份嘅。」

可以同阿諾舒華辛力加見面超興奮

問他在健身過程中可感辛苦?阿聰竟說:「唔辛苦喎!我最鍾意自虐,同埋我真係好想知自己嘅極限去到邊。」至於可跟阿諾舒華辛力加見面,他興奮謂:「梗係好榮幸好期待!(同佢鬥大隻?)雖然依家我係最Fit狀態,但我點同佢呢啲專業運動員鬥,況且我係演員,太大隻會局限咗角色,我只係追求線條。」笑問他渾身是勁,可擔心有男性追求者?他哈哈笑地說:「我結咗婚㗎啦,男、女都打動唔到我㗎啦。」

太太同屋企人大力支持

阿聰感激太太及家人在背後支持,他透露:「因為我要戒食,但日日都食同一款餐好慘㗎,所以Kay準備咗好多唔同款嘅健康餐,又去搵冇油嘅嘢畀我食,連工人姐姐,阿爸、阿媽都好支持我,我開工啲飯盒好大陣仗㗎。」

密密賺接Job接唔停

據知阿聰近年密密賺,除健身補充品廣告獲50萬酬勞外,他的身價未有因市道差而調整,更不跌返升,由年頭至今已接獲7個廣告及6部電影,連商演騷及電視劇,估計穩袋逾百萬酬勞。有老公養的Kay,則連月來在社交網晒命歎世界,除了飛去越南度假晒靚腿或睇演唱會,又愛在寓所外散步,生活寫意。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!