掃呢頁CODE去手機

2016年8月16日 星期二

李佳芯奧運做Live淆晒底:講句嘢都狂心跳 __,李佳芯,奧運,

Ali奧運做live雖然好大壓力,但收視保捷,咩都抵番晒!小編就完全睇唔出你驚驚喇。藝人李佳芯(Ali)出席TVB奧運節目收視祝捷會,她直言對收視滿意,並指愈來愈適應做Live主持:「開頭唔係太熟,依家一日比一日順,心跳冇咁快,之前講句嘢都狂心跳,估唔到咁驚,大家見唔到咋!(有冇通宵睇賽事?)有呀!爆晒瘡,不過四年一次都抵!(最難忘咩賽事?)李慧詩發生意外嗰次,好擔心,好彩佢冇事,有信心佢愈來愈好 ...


Ali奧運做live雖然好大壓力,但收視保捷,咩都抵番晒!小編就完全睇唔出你驚驚喇。

藝人李佳芯(Ali)出席TVB奧運節目收視祝捷會,她直言對收視滿意,並指愈來愈適應做Live主持:「開頭唔係太熟,依家一日比一日順,心跳冇咁快,之前講句嘢都狂心跳,估唔到咁驚,大家見唔到咋!(有冇通宵睇賽事?)有呀!爆晒瘡,不過四年一次都抵!(最難忘咩賽事?)李慧詩發生意外嗰次,好擔心,好彩佢冇事,有信心佢愈來愈好,可以拎番面金牌!」

爆出埠開工曾失竊

講到在巴西採訪的麥明詩被偷錢,李佳芯表示雖然未去過巴西,但之前亦試過出埠開工時失竊,她說:「之前坐船去南極開工,畀人偷咗200蚊美金,但佢好醒,冇一次偷晒,淨番部分畀我,所以我冇即時發覺唔見錢,之後先知道有職員可以隨意入我哋房。其實原本我啲錢就放喺篋入面個袋,但冇鎖篋,所以之後要小心啲記得鎖篋。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!