網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年8月15日 星期一

m18講場:【多圖】「地下發鈔行」印鈔過程絕密曝光 __,

帶大家參觀間地下印鈔廠,冇錯,就係印呢啲!放心,唔係落去睇,係「返上去」睇,皆因間「印鈔廠」喺汕頭嚟嘅。咁依家一張冥鈔(即係陰司紙)面值幾多?原來要睇邊間發鈔行。「冥通銀行」就5億萬圓,「冥都銀行」就5千萬圓。怕且地下通脹都好勁吓,啲冥銀「量化寬鬆」嘅力度,真係比得上全球各國啲中央銀行。至於冥幣匯率呢,小記Check過,今年冇乜點升,都係Keep住每1港元兌500萬冥圓左右,不過事先講明,只有買入 ...


帶大家參觀間地下印鈔廠,冇錯,就係印呢啲!放心,唔係落去睇,係「返上去」睇,皆因間「印鈔廠」喺汕頭嚟嘅。

咁依家一張冥鈔(即係陰司紙)面值幾多?原來要睇邊間發鈔行。「冥通銀行」就5億萬圓,「冥都銀行」就5千萬圓。怕且地下通脹都好勁吓,啲冥銀「量化寬鬆」嘅力度,真係比得上全球各國啲中央銀行。

至於冥幣匯率呢,小記Check過,今年冇乜點升,都係Keep住每1港元兌500萬冥圓左右,不過事先講明,只有買入價,唔會有賣出價。

講番正經嘢,生產呢啲冥鈔嘅絕對唔係山寨廠,呢間廣東翊翔民俗文化股份,舊年年底打鑼打鼓話申請喺內地新三板掛牌上市,結果......好靈幻,小記周一搵勻新三板,都搵唔到隻股,唔知係咩事呢可!Oops!百無禁忌百無禁忌!

嗱,既然係百無禁忌,唔爭在click入http://bit.ly/2bhwmW6 睇埋財金圈「邪釘事」應吓節

─ ─ ─ ─ ─ ─ ─

「東網Money18」全新功能「板塊追蹤」,助你分析抓緊投資先機

http://money18.on.cc/info/liveinfo_industry.html

「致富智庫」領悟理財/職場智慧,一Click改變一世

http://money18.on.cc/wealth


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!