掃呢頁CODE去手機

2016年8月17日 星期三

阿倫處男拍紅酒廣告:斗零唔畀我都OK __,阿倫,譚詠麟,

義氣、熱心、真誠,係譚詠麟永恒嘅魅力。樂壇校長譚詠麟(阿倫)一向重情重義,好友馬達昌(阿豬)離世前為阿倫推出限量版紀念紅酒,阿倫亦圓好友遺願,不計回報瞓身宣傳紅酒,更首度為紅酒拍攝網上版宣傳片。去年是阿倫入行40周年大日子,其多年摯友馬達昌(阿豬)為他推出名為「AlanTam40thAnniversary-GoldenLabel」限量版及「AlanTam40thAnniversary-Silver ...


義氣、熱心、真誠,係譚詠麟永恒嘅魅力。

樂壇校長譚詠麟(阿倫)一向重情重義,好友馬達昌(阿豬)離世前為阿倫推出限量版紀念紅酒,阿倫亦圓好友遺願,不計回報瞓身宣傳紅酒,更首度為紅酒拍攝網上版宣傳片。

去年是阿倫入行40周年大日子,其多年摯友馬達昌( 阿豬)為他推出名為「Alan Tam 40th Anniversary-Golden Label」限量版及「Alan Tam 40th Anniversary-Silver Label」兩款紅酒,可惜紅酒推出時,阿豬突然離世!痛失摯友的阿倫收起傷痛,決定來幫亡友完成最後心願。

一個承諾 一種味道

他說:「阿豬當日係全心全意做呢隻酒,為自己、為家人、為咗我成個40周年Tour,瞓晒身去做。佢嘅離開,我知佢對太太有一個承諾,希望令佢太太嘅生活更加提升,係一家之主對太太、對女兒嘅一種責任感,係真正一種味道嚟。」

紅酒代表友誼

經過阿倫連月來落力推廣,兩款紅酒贏得一眾專業酒評家的高度評價,口碑不斷。今次阿倫再下一城為紅酒首次拍攝宣傳片,看得出他對朋友義無反顧。他說:「友情我覺得係細水長流,可以為對方付出好多嘢,有朋友曾經問我覺得咩係代表到友誼?呢樣嘢我諗咗好耐都諗唔到,但今時今日反而諗到,友誼竟然係一支紅酒可以代表到。」

青葱歲月‧逃學威龍

阿倫回憶與阿豬的青葱歲月,兩人是世交又是同班同學,經常穿過學校山邊的引水道做「逃學威龍」去睇戲。而阿倫開得口撐,當然是撐到底。原來阿倫入行40年都未拍過酒類廣告,今次拍紅酒宣傳片可說是第一次。他坦言為阿豬所做的一切都沒想過回報:「阿豬最初構想時係話會分番幾多幾多畀我,但今時今日鍾意點就點啦,斗零唔畀我我都OK,我一樣好開心㗎!依家嘅成果就係我最大收穫啦。」

場地:隆堡蘭桂坊酒店

   Azure Restaurant Slash Bar


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!